Hjemmegående i Vestsjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.613 visninger
7 svar
5 synes godt om
8. maj 2014

Safisen

Hej alle sammen

Jeg er lige nu på barselsorlov med min datter, men til august, når barselv slutter, har min mand og jeg besluttet os for, at jeg skal være hjemmegående med min datter. 

Derfor vil høre, om der er nogle hjemmegående i Vestsjælland. Vi bor i 4440 Mørkøv, men kører gerne ud til andre. Jeg vil jo ikke, at datteren og jeg bliver isoleret hjemme. Derfor skal vi også begynde i en legestue. 

Jeg er forresten 23 år. 

Mange hilsner fra en der godt kunne bruge andre i samme situation. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

LJMNA

Jeg er fra kalundborg 

går pt hjemme på barsel med min yngste på 4 mdr, og hans storesøster på 15 mdr. 

Min barsel slutter D. 01.12 og derefter skal jeg stadig går hjemme med de 2 yngste som hjemmegående  

(er 25)

Anmeld

8. maj 2014

Safisen

Okay, det kunne da godt lyde som om, at vi kunne finde ud af noget. Du bor jo ikke så langt væk. 

Min datter er 6½ måned, så der er jo heller ikke så lang tid mellem dem. 

Anmeld

8. maj 2014

Marts<3

Jeg er også oprindeligt fra Kalundborg... Men bor i Kbh nu.
Har hørt om stor succes om børnerytmik, sang og alm kom sammen i nyvangskirken. Det har ikke noget og gøre med tro eller prædiken. Der kan man lære andre og kende, som er samme sted i livet??

Anmeld

28. juli 2014

CamillaLRH

Jeg ved godt det er en gammel tråd men jeg prøver at skrive alligevel. Jeg er 25 år og bor i Kalundborg. Lige nu går jeg hjemme med min søn Sölvi på 8 måneder og fra september har jeg også Liam hjemme på 19 måneder. Jeg mangler virkelig nogle bekendtskaber heromkring så hvis i har lyst må i meget gerne skrive

Anmeld

28. juli 2014

Safisen

Hej Camilla 

Jamen det kunne da godt være, at vi skulle prøve at skrive lidt sammen og så finde ud af noget, hvis du kunne være interesseret i det?  

Anmeld

9. september 2014

mollymatthissen

Hej. Bor i Næstved og går hjemme med vores søn på 20 mdr. Søger også andre hjemmegående

Anmeld

9. september 2014

2721

Hej
Jeg er også hjemmegående med en skøn dreng på 4 år, jeg er dog fra midtsjælland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.