Hvilket legetøj hitter hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
7 svar
1 synes godt om
8. maj 2014

EnSødMor

vores datter på snart 20 måneder har ALT for meget legetøj ifølge faren, men jeg syntes nu stadig hun mangler noget? 

Men hvad? ;-) 

hvad hitter hos jeres børn omkring den alder? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

Francisca

EnSødMor skriver:

vores datter på snart 20 måneder har ALT for meget legetøj ifølge faren, men jeg syntes nu stadig hun mangler noget? 

Men hvad? ;-) 

Vores datter har også MEGET legetøj!!!

Hun bliver 2år her d.30 maj.

Hun har længe været glad for dukker, dukkevogne, bøger, LEGO Fischer Price legekøkken.

Lige pt når vi er ude og lege så hitter kridt i stor grad!!!

Anmeld

8. maj 2014

EnSødMor

Francisca skriver:

Vores datter har også MEGET legetøj!!!

Hun bliver 2år her d.30 maj.

Hun har længe været glad for dukker, dukkevogne, bøger, LEGO Fischer Price legekøkken.

Lige pt når vi er ude og lege så hitter kridt i stor grad!!!

Hihi, alt du beskriver der er alt hvad min datter også leger med.. ;-) (og jeg som siger hun trænger til nyt) ;-D 

syntes bare der mangler lidt nyt..  

Kridt hitter også her, både udenfor og når man får smuglet det med indenfor. :-) 

Anmeld

8. maj 2014

Francisca

EnSødMor skriver:

Hihi, alt du beskriver der er alt hvad min datter også leger med.. ;-) (og jeg som siger hun trænger til nyt) ;-D 

syntes bare der mangler lidt nyt..  

Kridt hitter også her, både udenfor og når man får smuglet det med indenfor. :-) 

Jeg syntes også det svært at købe nyt for hvad skulle det være??
Hun for en løbecykel som jeg håber kommer til at hitte da hun er helt vild med andres cykler hehe.
Og jo bamser er hun også meget glad for! Så vi tager nok en tur i build a Bear på hendes fødselsdag

Anmeld

8. maj 2014

EnSødMor

Francisca skriver:

Jeg syntes også det svært at købe nyt for hvad skulle det være??
Hun for en løbecykel som jeg håber kommer til at hitte da hun er helt vild med andres cykler hehe.
Og jo bamser er hun også meget glad for! Så vi tager nok en tur i build a Bear på hendes fødselsdag

Årh hvor hyggeligt!�� Min pige har allerede 2 build a Bear og andre sjove bamser! 

Løbecykel er da en god ide! ;-) Jeg overvejer sådan en bil/motorcykel der er eldrevet måske? ;-) 

Anmeld

8. maj 2014

MorDk

Bolde, dukker, LittlePeople, IKEA legekøkken og bøger

Anmeld

8. maj 2014

Francisca

EnSødMor skriver:

Årh hvor hyggeligt!�� Min pige har allerede 2 build a Bear og andre sjove bamser! 

Løbecykel er da en god ide! ;-) Jeg overvejer sådan en bil/motorcykel der er eldrevet måske? ;-) 

Ja jeg syntes bare de er så små de eldrevne der er og ellers er de for store

Anmeld

8. maj 2014

TNBC

EnSødMor skriver:

Men hvad? ;-) 

Lego, dyr og telefoner, så nu er der købt en legetøjsmobil til jack på 17måneder. Bolde.. alt der kan sige lyde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.