Lagkage... hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg er lidt i tvivl om dette forum kun er for jer der laver de der vildt fancy kager, men nu prøver jeg lige at spørge:

Min søn har fødselsdag i næste uge og kan vil gerne have en lagkage med i børnehave... og jeg aner ikke hvordan man laver det !!  Jeg har prøvet at lokke ham lidt fra ideen  "kunne det ikke bare være fint at have sådan en kagemand med hvor der står Alexander på og med slik??" Men nej... ungen VIL have en lagkage 
Hvordan laver jeg det?? Bare sådan en helt almindelig en med noget snask imellem, og glasur på toppen  (og ikke noget MMF)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

FruPudderkvast

Rikke skriver:

Jeg er lidt i tvivl om dette forum kun er for jer der laver de der vildt fancy kager, men nu prøver jeg lige at spørge:

Min søn har fødselsdag i næste uge og kan vil gerne have en lagkage med i børnehave... og jeg aner ikke hvordan man laver det !!  Jeg har prøvet at lokke ham lidt fra ideen  "kunne det ikke bare være fint at have sådan en kagemand med hvor der står Alexander på og med slik??" Men nej... ungen VIL have en lagkage 
Hvordan laver jeg det?? Bare sådan en helt almindelig en med noget snask imellem, og glasur på toppen  (og ikke noget MMF)

Se om du ikke kan få lidt inspiration til fyld her 

https://www.baby.dk/debat/23907pi1/kageklubben/fyld-til-ganske-alm-lagkager.aspx

Anmeld

11. august 2009

Bubbi

Det havde jeg nu aldrig troede at jeg skulle læse. En der skulle have hjælp til en lagkage.

(Og jeg som ellers er dårlig i et køkken)
Er det okay at føle mig lidt god nu??

/Tina, som glemte bollerne i ovne i går, og nu overvejer at sende dem til de autonome, hvis de mangler noget at kaste med

Anmeld

11. august 2009

Frederikke80

Saped90 skriver:

Se om du ikke kan få lidt inspiration til fyld her 

https://www.baby.dk/debat/23907pi1/kageklubben/fyld-til-ganske-alm-lagkager.aspx

Tak for det

Anmeld

11. august 2009

Frederikke80

Bubbi skriver:

Det havde jeg nu aldrig troede at jeg skulle læse. En der skulle have hjælp til en lagkage.

(Og jeg som ellers er dårlig i et køkken)
Er det okay at føle mig lidt god nu??

/Tina, som glemte bollerne i ovne i går, og nu overvejer at sende dem til de autonome, hvis de mangler noget at kaste med

Ja ja... bare spark på en der allerede ligger ned...

Anmeld

11. august 2009

linemus

Selvfølgelig - kageforum er for alt om kager

Hvis en alm. størrelse lagkage ikke er stor nok, og du har mod på selv at bage bundene, kan du bage bundene i en bradepande og lave en stor firkantet lagkage.

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.