Ammepude - hvilken slags?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
6 svar
6 synes godt om
8. maj 2014

Mmy87

Hej!

Jeg ville lige høre, hvad folk bruger og er glade for, når det gælder ammepuder. Der er SÅ mange forskellige slags, og er helt rundt på gulvet.

Mine tanker er, at en fast pude med f.eks. fossflakes er bedre støtte end en pude med kugler, men hvad er jeres erfaringer?

Håber I vil dele jeres erfaringer med mig, da jeg venter den første til sommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

L&V

Mmy87 skriver:

Hej!

Jeg ville lige høre, hvad folk bruger og er glade for, når det gælder ammepuder. Der er SÅ mange forskellige slags, og er helt rundt på gulvet.

Mine tanker er, at en fast pude med f.eks. fossflakes er bedre støtte end en pude med kugler, men hvad er jeres erfaringer?

Til den første havde jeg en med kugler og nøj det var en gang skrammel så anden gang købte jeg en med fossflakes og har været så glad for den

Anmeld

8. maj 2014

asff

Mmy87 skriver:

Hej!

Jeg er glad for min rätt start Eller hvad den nu hedder..

Anmeld

8. maj 2014

Victoria2013

Jeg tror bare det er noget alm. pudefyld i min - har den fra Sebra og har været virkelig glad for den og har brugt den meget (også og faktisk især til at amme med). Den er bare god og så kan betrækket tages af

Anmeld

8. maj 2014

Kit

Stemmer for fossflakes over kugler.

Anmeld

8. maj 2014

modesty

Mmy87 skriver:

Hej!

Havde ingen ammepude og har aldrig savnet en. 

Anmeld

8. maj 2014

SHERO

Fossflakes for den kan vaskes jeg var så heldig at finde en i en genbrugs til 12,5 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.