Må far dette ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
9 svar
8 synes godt om
8. maj 2014

Anonym trådstarter

Mit barns far har lige skrevet og spurgt om jeg kunne undvære børnepengene fra ham i et år, så han kunne komme ud af rki ? Men mener han skal betale mig de penge er det rigtigt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

Mit barns far har lige skrevet og spurgt om jeg kunne undvære børnepengene fra ham i et år, så han kunne komme ud af rki ? Men mener han skal betale mig de penge er det rigtigt ?

Det skal han ikke hvis du siger "nej tak", men hvis du gerne vil have dem har du krav på det 

Anmeld

8. maj 2014

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Det skal han ikke hvis du siger "nej tak", men hvis du gerne vil have dem har du krav på det 

Super

Anmeld

8. maj 2014

SandraXOXO

Er der ikke noget om, at hvis man takker nej til støtte fra faren, kan man ikke få dem gennem staten der kommer i forbindelse med bfy ?

Anmeld

8. maj 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Er der ikke noget om, at hvis man takker nej til støtte fra faren, kan man ikke få dem gennem staten der kommer i forbindelse med bfy ?

Har brug for dem skal bare vide om han måtte det

Anmeld

8. maj 2014

Kildebakken

Vil det lette dit barns tilværelse at han rydder op i sin økonomi, så kan du jo overveje det, hvis du stoler på at han rent faktisk ikke bare ender i et nyt økonomisk hul. Men du er ikke forpligtet til at lade ham slippe.

Anmeld

8. maj 2014

CaWi

Anonym skriver:

Han kan lade være med at betale dig pengene. Så kan du i stedet få dem af kommunen, men han vil i sidste ende skylde kommunen de penge han ikke betaler dig.

Anmeld

8. maj 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

Nå nej men så er det ligetil, han kan ikke bare smutte fra sit økonomiske ansvar. :-)

Anmeld

8. maj 2014

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Han må jo godt spørge dig om du kan undvære dem, hvad jeg kan forstå på det har han jo ikke skrevet han nægter at betale, men pænt spurgt om du kan undvære dem i et år så han kan komme ud af RKI. Jeg kan intet se galt i at han spørger, og kan du ikke undvære dem siger du det jo bare pænt til ham at det kan du ikke.

Anmeld

8. maj 2014

TNBC

Anonym skriver:

Ja, han skal betale dem, hvis du ikke har sagt nej tak til dem. Men det er vel ikke det han spørg om, han spørg om du kan undvære dem, så han kan komme ud af RKI, så han er ude af det og ikke skal tænke på de penge, og få styr på økonomien.

Og hvis du ikke kan, jamen så siger du jo bare det, men jeg ville hvis det var min ex, se om I kunne hjælpe hinanden. Måske at han ikke betaler det fulde beløb, så han betale til RKI også. (men det er bare mig)

Hvis du virkelig har brug for dem, så siger du bare det til ham, det er jeg sikker på at han forstår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.