Boligstøtte og gæld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. maj 2014

Papillon

Da vi flyttede, fik jeg lavet kludder i det og ansøgt, førend jeg annullerede den gamle sag. Vi fik derfor udbetalt på begge adresser samtidigt, og har nu fået brev om, at vi skylder 560 kr. 

I brevet står der lovgrundlag og mulighed for at klage, men jeg vil egentlig bare gerne vide, hvordan man betaler tilbage? Trækker de det bare fra næste måneds boligstøtte eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

Wimmie

Papillon skriver:

Da vi flyttede, fik jeg lavet kludder i det og ansøgt, førend jeg annullerede den gamle sag. Vi fik derfor udbetalt på begge adresser samtidigt, og har nu fået brev om, at vi skylder 560 kr. 

I brevet står der lovgrundlag og mulighed for at klage, men jeg vil egentlig bare gerne vide, hvordan man betaler tilbage? Trækker de det bare fra næste måneds boligstøtte eller hvordan?

Hvis de ikke har sendt girokort så ja, så bliver det trukket automatisk

Anmeld

8. maj 2014

Wimmie

Papillon skriver:

Anmeld

8. maj 2014

Papillon

Wimmie skriver:

Jeg har i hvert fald ikke modtaget et girokort, og det er en uges tid siden, jeg modtog beskeden på borger.dk Det er da bare underligt, at de ikke oplyser det nogen steder i beskeden

Anmeld

8. maj 2014

Papillon

Flot, man kunne også bare google det... Beklager 

Anmeld

8. maj 2014

fo82

Prøv at kigge i e-boks - der fandt jeg tilfældigt et girokort (som længe skulle have været betalt - kigger aldrig i e-boks )

Anmeld

8. maj 2014

-Sigrid-

Vi fik for meget i 2012, og er lige begyndt at betale af på det for et par måneder siden. Vi har en aftale med 1000 kr i et par måneder i stedet for at de tager al støtten på en gang, de er nemme at forhandle med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.