6 års bøenefødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
5 svar
5 synes godt om
8. maj 2014

4xGreve

Hej alle sammen.

Min datter bliver 6 år lørdag d. 17 maj og vi har derfor valgt at holde hendes fødselsdag dagen før. ungerne er inviteret fra 10-12 og datteren er ved at bestemme om det skal være pandekager eller boller og pølsehorn (et meget svært valg) derudover bliver der serveret lyserøde kager (selvom der kommer drenge) og 5-6 stykker slik på hver tallerken (hun deler slik ud dagen før i skolen)  men jeg kan ikke finde ud af om jeg skal finde på nogle aktiviteter eller om det bare skal være fri leg?

hvis aktiviteter - hvad kunne det så evt. være (alderssvarende)?

har tænkt på.-

-Stop dans

-Ballon dans

-gæt og grimasser (dyr)

but i don't know??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

Ciss

Da min datter fejrede 6-årsdagen i december havde vi først kagebord, så fri leg et stykke tid, så skattejagt, og så sluttede vi af med is ved bordet.

Anmeld

8. maj 2014

4xGreve

Ciss skriver:

Da min datter fejrede 6-årsdagen i december havde vi først kagebord, så fri leg et stykke tid, så skattejagt, og så sluttede vi af med is ved bordet.

Skattejagt er også en god idé men vi har jo ikke noget de skal finde og derudover så syntes jeg der er mange der gør det, så kunne godt tænke mig noget lidt andet?

Men lyder som en super hyggelig og rigtig dejlig fødselsdag for din datter.

Anmeld

8. maj 2014

Mutti2

Nu ved jeg ikke om hun kan lide Ramasjang mysteriet?
Men inde på DR's hjemmeside kan man finde forslag til hvordan en ramasjang mysteriets skattejagt kunne være.

Det er både for piger og drenge, og jeg synes det er nogle sjove små opgaver

Pøj pøj med fødselsdagen

Anmeld

8. maj 2014

Ciss

4xGreve skriver:

Skattejagt er også en god idé men vi har jo ikke noget de skal finde og derudover så syntes jeg der er mange der gør det, så kunne godt tænke mig noget lidt andet?

Men lyder som en super hyggelig og rigtig dejlig fødselsdag for din datter.

Hos os fandt de en pose med "pynt" til at have oven på isen. - der skal virkelig ikke meget til i den alder.

Andre ideer:

- En variant af "gæt og grimaser"

- Sætte halen på æslet/grisen/elefanten

- Tampen brænder

- Gemmeleg

Anmeld

8. maj 2014

hesøth

4xGreve skriver:

Hej alle sammen.

Min datter bliver 6 år lørdag d. 17 maj og vi har derfor valgt at holde hendes fødselsdag dagen før. ungerne er inviteret fra 10-12 og datteren er ved at bestemme om det skal være pandekager eller boller og pølsehorn (et meget svært valg) derudover bliver der serveret lyserøde kager (selvom der kommer drenge) og 5-6 stykker slik på hver tallerken (hun deler slik ud dagen før i skolen)  men jeg kan ikke finde ud af om jeg skal finde på nogle aktiviteter eller om det bare skal være fri leg?

hvis aktiviteter - hvad kunne det så evt. være (alderssvarende)?

har tænkt på.-

-Stop dans

-Ballon dans

-gæt og grimasser (dyr)

but i don't know??

Tror ikke du behøver et stort program....den første time går hurtigt med at åbne gaver, tjekke legesager og spise. Så fri leg, tror jeg ville være fint.

Du kan jo have en poser balloner til ballondans - eller en stoleleg i baghånden, hvis der opstår et behov.

God fest - og tillykke med datteren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.