Enlig mor og sygeplejestuderende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
6 svar
3 synes godt om
7. maj 2014

AnthonsMor

Hej Baby.dk..

Er der nogen herinde, der er enlig og sygeplejestuderende?

Jeg tænker det er et forholdsvis svært studie, men der må vel være nogle enlige der kan klare det?

Min søn er næsten lige fyldt 1 år..

Er der andre der står samme sted som mig?

Jeg skal til åbent hus på VIA university college i Viborg i morgen aften og høre om uddannelsen og håber på, at komme ind på kvote 1 - men er det for stor en mundfuld?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg er ikke enlig, men dog sygeplejestuderende på modul 7

Det er et krævende studie, ja. Men der er en fra mit hold som er enlig mor til 2 små og hun klarer det virkelig godt! hun er meget struktureret og dygtig.

Jeg håber det lykkes for dig

Anmeld

7. maj 2014

ESV

Hej Baby.dk..

Er der nogen herinde, der er enlig og sygeplejestuderende?

Jeg tænker det er et forholdsvis svært studie, men der må vel være nogle enlige der kan klare det?

Min søn er næsten lige fyldt 1 år..

Er der andre der står samme sted som mig?

Jeg skal til åbent hus på VIA university college i Viborg i morgen aften og høre om uddannelsen og håber på, at komme ind på kvote 1 - men er det for stor en mundfuld?

Man kan sagtens komme igennem som enlig det kræver bare struktur, planlægning og ikke mindst selvdiciplin

Jeg er selv sygeplejestuderende og bliver færdig i juni og nej jeg er ikke enlig men min kæreste arbejder rigtig meget i perioder. 

Anmeld

7. maj 2014

AnthonsMor

ESV skriver:

Man kan sagtens komme igennem som enlig det kræver bare struktur, planlægning og ikke mindst selvdiciplin

Skal vidst bare have styr på struktur, resten er der rigelig af, når det handler om skole..  

Tak

Anmeld

7. maj 2014

AnthonsMor

AnjaM skriver:

Jeg er ikke enlig, men dog sygeplejestuderende på modul 7

Det er et krævende studie, ja. Men der er en fra mit hold som er enlig mor til 2 små og hun klarer det virkelig godt! hun er meget struktureret og dygtig.

Jeg håber det lykkes for dig

Kanon, tak!

Anmeld

7. maj 2014

PernilleogLouis

Jeg startede 1/2 med at læse til sygeplejerske på fjernstudie - i hverdagen er det fint med skole osv men jeg ved allerede nu at når jeg skal i praktik så blir det forfærdeligt. Vi havde en uges praktik (30 timer fordelt på 4 dage) og der skulle jeg hjemmefra 6.30 - så jeg var afhængig af at skulle finde en til at aflevere alle dagene (og hente 3 af dagene da jeg først var hjemme 16.30). Frygter lige når vi skal i næste praktik som er 10 uger 

Anmeld

7. maj 2014

AnthonsMor

PernilleogLouis skriver:

Jeg startede 1/2 med at læse til sygeplejerske på fjernstudie - i hverdagen er det fint med skole osv men jeg ved allerede nu at når jeg skal i praktik så blir det forfærdeligt. Vi havde en uges praktik (30 timer fordelt på 4 dage) og der skulle jeg hjemmefra 6.30 - så jeg var afhængig af at skulle finde en til at aflevere alle dagene (og hente 3 af dagene da jeg først var hjemme 16.30). Frygter lige når vi skal i næste praktik som er 10 uger 

Ja det kan jeg godt se..

Nu er min søn i en vuggestue, hvor jeg kan få en aftenplads, hvis det bliver nødvendigt, helt indtil 18.45, så forhåbentlig vil jeg kunne klare det hele selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.