Sygemeldt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. maj 2014

Timmner

Hej piger...

Jeg går ind i uge 21 imorgen, og har været til fys igår. Hun ville sygemeld mig helt fra mit arbjede, men det ville jeg blive lidt ked af. Så vi blev enige om at jeg blev deltidsygmeldt altså at jeg kun har 20 timer om uge, ! Håber at jeg kan klare det. Da jeg har nogle problemer med min krop, er u svømmehallen ca 2 gange om ugen og laver øvelser det hjælper rigtig meget. Andre som også har været sygemeldt på Arbjede, hvad var jeres grund og hvor mange timer have i ? må jeg høre jeres ?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2014

Maja!

Jeg startede også med en deltids sygmelding da jeg var ca halvvejs, simpelthen pga lændesmerter som så har udviklet sig til bækkenløsning.. så nu er jeg siden sidste uge (uge 29 i min graviditet) blevet fuldtids sygmeldt ville ønske jeg kunne arbejde gennem hele min graviditet som jeg kunne med min datter, men den her gang er min krop bare ikke med på det! det er helt vildt ærgeligt, men på den anden side er det heller ikke sjovt at være på arbejde med smerter! 

Håber det kommer til at hjælpe med en deltids sygmelding for dig  

Anmeld

7. maj 2014

L&V

Timmner skriver:

Hej piger...

Jeg går ind i uge 21 imorgen, og har været til fys igår. Hun ville sygemeld mig helt fra mit arbjede, men det ville jeg blive lidt ked af. Så vi blev enige om at jeg blev deltidsygmeldt altså at jeg kun har 20 timer om uge, ! Håber at jeg kan klare det. Da jeg har nogle problemer med min krop, er u svømmehallen ca 2 gange om ugen og laver øvelser det hjælper rigtig meget. Andre som også har været sygemeldt på Arbjede, hvad var jeres grund og hvor mange timer have i ? må jeg høre jeres ?!

Jeg har desværre været fuldtidssygemeldt i begge mine.. Den første var grundet jeg kørte galt da jeg var 13+ og det i sig selv var hårdt nok men kom da på arbejde igen efter et par uger men min krop var for stresset og forslået så begyndet at få voldsomme plukveer og bl i alle 3 led så fra uge 20 var jeg fuldtidssygemeldt.

2 gang måtte jeg sygemeldes med bl igen da krykkerne var u undværlige

Anmeld

7. maj 2014

-Sigrid-

Timmner skriver:

Hej piger...

Jeg er sygemeldt lige nu, det er pga opkast Fra 36 timer til 0 

Anmeld

7. maj 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg blev også deltidssygmeldt ca uge 25. Jeg er aftenvagt, så er i forvejen kun deltidsansat(men får løn som fuldtids). Jeg blev sygemeldt med besked om maks være der i 2-4 timer af gangen. Vi prøvede med 3. Fulgte mine amindelige dage: man+tirs hver uge og hver anden fre-lør-søn. Samtidig blev jeg sat ind som ekstra og havde kun let arbejde. Det fungerede super godt. Klarede mig lige til start barsel for 2 uger siden.

Anmeld

7. maj 2014

mogms

Jeg er 11+6 jeg er godt nok ledig, men er blevet fuldtids sygemeldt idag, da jeg ikke kan ret meget pga bækken smerter. Sidde gå stå ligge ... Kan intet i ret lang tid af gangen før jeg €#%&€, og om eftermiddagen kan jeg slet ikke stå og gå længere uden støtte.

Og fx bare i nat sov jeg forfærdeligt pga smerter. Håber jeg får noget søvn i nat, og kan ligge godt. Det er hårdt, du skal huske hvis du ikke passer ordenligt på dig selv nu, kan det jo blive kronisk efter graviditeten.

Anmeld

8. maj 2014

Timmner

Maja! skriver:

Jeg startede også med en deltids sygmelding da jeg var ca halvvejs, simpelthen pga lændesmerter som så har udviklet sig til bækkenløsning.. så nu er jeg siden sidste uge (uge 29 i min graviditet) blevet fuldtids sygmeldt ville ønske jeg kunne arbejde gennem hele min graviditet som jeg kunne med min datter, men den her gang er min krop bare ikke med på det! det er helt vildt ærgeligt, men på den anden side er det heller ikke sjovt at være på arbejde med smerter! 

Håber det kommer til at hjælpe med en deltids sygmelding for dig  

Tak skal du have det håber jeg virkelig også. Jeg et salgsleder i netto og det er ikke det nemmeste Arbjede når man er gravid men nu må vi se hvordan det går. min fys sagde bare at jeg har ondt i bækket, men skulle passe på jeg ikke får bækkenløsning...

Anmeld

8. maj 2014

Timmner

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg har desværre været fuldtidssygemeldt i begge mine.. Den første var grundet jeg kørte galt da jeg var 13+ og det i sig selv var hårdt nok men kom da på arbejde igen efter et par uger men min krop var for stresset og forslået så begyndet at få voldsomme plukveer og bl i alle 3 led så fra uge 20 var jeg fuldtidssygemeldt.

2 gang måtte jeg sygemeldes med bl igen da krykkerne var u undværlige

Nej puha da du har virkelig oplevet noget grimt noget
Nu må vi se med tiden hvordan min krop vil regere når jeg arbejder ...

Anmeld

8. maj 2014

Timmner

-Sigrid- skriver:

Jeg er sygemeldt lige nu, det er pga opkast Fra 36 timer til 0 

Uha da, hvor langt tid er du sygemeldt så ? Kaster du stadig op

Anmeld

8. maj 2014

Timmner

SDD skriver:

Jeg blev også deltidssygmeldt ca uge 25. Jeg er aftenvagt, så er i forvejen kun deltidsansat(men får løn som fuldtids). Jeg blev sygemeldt med besked om maks være der i 2-4 timer af gangen. Vi prøvede med 3. Fulgte mine amindelige dage: man+tirs hver uge og hver anden fre-lør-søn. Samtidig blev jeg sat ind som ekstra og havde kun let arbejde. Det fungerede super godt. Klarede mig lige til start barsel for 2 uger siden.

Okay, det lyder som en rigtig god plan på dit Arbjede, håber virkelig også jeg kan Arbjede til helt til sidst.. Gik du af 1 mdr eller 2 før ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.