Truttenberg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.613 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. januar 2008

Miaand

Hej Camilla
Tak for det link du sendte, det er dog sådan jeg også har gjort det, og det var den lille dame ikke tilfreds med, tror hun synes det var stramt under armene.. Men hun vil dog godt op en sjælden gang imellem, og så tager vi den bare derfra.
Så lige en i den anden tråd at man helst ikke skulle bære helt små i MT. Jeg bærer nogen gange Jonas på 2,5 mdr i Skildpadden, der er sådan en vuggestilling, og han ser ud til at sidde rigtig godt. Selvfølgelig ligger han der ikke i flere timer, men synes det virker ok. Synes du også at den stilling er dum til de små? (Må jo spørge de erfarne ;)
Og en sidste ting :$ Jeg er så frygtelig nysgerrig, og læste lige lidt på slyngebarn... Og hvad er lige en Fe-runde??:S
Kh Mia, Naja aug. 06 og Jonas okt. 07

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2008

Truttenberg

Hej :)

Selv tak :)

Altså mht. vuggestilling i skilpadden, der er der mange delte meninger. Min mening er at den ikke stötter helt så godt som f.eks. en ringslynge. (Som er det jeg anbefaler som forhandler). Men producenten af skilpadden oplever det jo anderledes end jeg .. Så det er en sag man selv må bedömme. du skal väre opmärksom på at han er stöttet i hele ryggen .. Og at han lligger lidt banan formet og at hagen ikke rammer brystet. Han må ikke have et hvile punkt på f.eks. numsen .. Så er det at ryggen bliver belastet.

En Fe runde er lidt ligesom en nisse leg .. Man tilmelder sig. Og så får man tildelt et offer for ens gaver. Og en for tildelt en selv .. og så laver man en önske seddel om hvad man önsker sig. Nogle runder der må man kun önske slynge relateret .. Der har lige väret julerunden hvor man måtte önske hvad hjertet kunne begäre.

Der bliver så sat et loft på at man ikke må bruge mere end f.eks. 200 kr .. Så hvis man laver gaverne selv kan man komme meget langt .. :)

Men du spörger bare lös hvis du vil vide mere .. :)

Kh. Camilla

Anmeld

9. januar 2008

miranda

hejsa
hvor tit er der den ferunde?
er blevet helt afhængig af den side.
knuz miranda

Anmeld

9. januar 2008

Miaand

Hej igen og tak for svar.

Det lyder vel nok hyggeligt med sådan en Fe-runde:)
Jeg kan sagtens følge dig i det med vuggestillingen i Skilpadden, og det er også derfor jeg ikke har ham i så længe, hans hage rammer dog ikke brystet, men han sidder helt klart mere op end i en ringslynge. DESVÆRRE købte jeg også en ringslynge fra samme forhandler, og jeg kan SLET ikke få det til at virke>( Når jeg ser instruktionsvideoer på nettet kn jeg se, at deres RS er meget bredere i stoffet end min, så jeg synes slet ikke der er plads til ham, og der får han netop hagen ned mod brystet, så den har jeg helt droppet, håber måske at bruge den når han er stor nok til at sidde på hofte iden.
Øv:@ villeønske jeg havde prøvet den før jeg købte den..

Hej fra mig:)

Anmeld

10. januar 2008

Truttenberg

Hvor bor du henne ? .. Måske jeg kan hjälpe dig i köbenhavns området ?

Hej igen og tak for svar.

Det lyder vel nok hyggeligt med sådan en Fe-runde:)
Jeg kan sagtens følge dig i det med vuggestillingen i Skilpadden, og det er også derfor jeg ikke har ham i så længe, hans hage rammer dog ikke brystet, men han sidder helt klart mere op end i en ringslynge. DESVÆRRE købte jeg også en ringslynge fra samme forhandler, og jeg kan SLET ikke få det til at virke>( Når jeg ser instruktionsvideoer på nettet kn jeg se, at deres RS er meget bredere i stoffet end min, så jeg synes slet ikke der er plads til ham, og der får han netop hagen ned mod brystet, så den har jeg helt droppet, håber måske at bruge den når han er stor nok til at sidde på hofte iden.
Øv:@ villeønske jeg havde prøvet den før jeg købte den..

Hej fra mig:)

Anmeld

10. januar 2008

Miaand

Ih det ville da være super sødt af dig. Jeg bor i Greve, ved ikke om det er for langt væk?? Men jeg har bil, så kan jo også godt mødes med dig et eller andet sted?? Det er ´rigtig sødt af dig at du måske vil hjælpe! :)Det ærgrer mig ihvertfald at jeg ikke har ordentlig gavn af dem.

Talte med en pige idag der havde en RS fra MamaBasic og jeg kunne se der var meget mere stof i hendes end i min, og jeg er desuden et rimelig stort skrummel:$, så har også tænkt at det var derfor jeg ikke kunne få det til at fungere(?)

Anmeld

10. januar 2008

Truttenberg

Hmm lad mig se .. Kan du i morgen ? Jeg er i köbenhavn ved 14 tiden ...

Anmeld

11. januar 2008

Miaand

Arhhh Øv, kan ikke nå til København idag, eller det vil sige at jeg skal kunne nå hjem, da jeg skal hente min datter kl 15. Men hvis du kan en dag i næste uge, så kan jeg få min kæreste eller min mor til at hente Naja.
Kommer du til Kbh i næste uge?:$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.