Ja som Tanja skriver, så Fandt man jer endelig. Må ærligt indrømme, at jeg troede, at endnu en mødregruppe var gået i opløsning, men blev faktisk glad, da jeg fandt ud af, at gruppen stadig består i et nyt forum.
Jeg har haft forrygende travlt siden Sofie blev født. Jeg fik lige pludselig mange ting, at se til i løbet af nul komma fem. Min far som døde lige op til fødslen var et stort pres for mig. Samme dag som jeg havde født, måtte jeg planlægge hans begravelse, det var rigtig hårdt og tog lang tid for mig, at komme mig over. Efter jeg fik afsluttet hans bo, fik jeg mulighed for at tage den uddannelse, jeg i de sidste 10 år, har sukket efter (Har bare aldrig haft kapitalen til det) Jeg startede på min uddannelse til advokatsekrerær i november 2006 og tog min eksamen i april 2007, hvor jeg bestod med et flot 10-tal..
Super stolt af mig selv!
Da min barsel sluttede i juli, blev jeg opsagt med fritstilling fra min stlling som postbud og fik herefter arbejde i et inkassofirma i KBH K. At arbejde så langt væk fra hjemmet og børnene tog pippet fra min mand og det endte med, at jeg måtte opsige min stilling for hans og ungernes skyld. Så fra 1. marts blev jeg for første gang i mit liv arbejdsløs og går nu hjemme på fagforening, mens jeg ihærdigt søger efter et nyt job i nærheden.
Ellers går det strålende, sofie er blevet en stor bølle, som har run på hele dagen. Hun har et fantastisk humør, har masser af humor, snakker som et vandfald og har et kæmpe mod på livet. Mor her er vildt stolt af sin skrapsak. Drengene er vildt glade for hende og de leger alle 3 rigtig godt sammen, det varmer mit moderhjerte helt vildt, at se dem hygge sig med hinanden.
Nå nu vil jeg slutte af med at sige, det var skønt at vide, at i stadig er her, jeg glæder mig til, at snakke med jer alle igen, har virkelig savnet jeres skønne indlæg.
Kuns Nina (Simon 5, Anders 3½, Sofie 1½)
Anmeld