mmf figure i fryseren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. august 2009

Lærke90

Hej alle sammen

Er der nogen af jer som ved om det kan lade sig gøre at lave mmf figure og ligge dem i fryseren? for derefter at tage dem op en måned senere ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

mariamiss6

Jeg mener du bare kan stille dem i køleskabet... du kunne jo evt. finde en bøtte der er stor nok til at indeholde dem, og så sætte dem  i køleskabet, eller et andet koldt sted....

Anmeld

11. august 2009

Lærke90

Jo det er jeg klar over , men det var sådan set mest et spørgsmål fra min mor, som kunne have gavn af at det kom i fryseren hvis det kunne lade sig gøre.
Men ellers er det jo bare at prøve

Anmeld

11. august 2009

mariamiss6

ja der er ikke andet for.... jeg kunne forestille mig at det ville blive noget underligt grynet noget i fryseren, og at når man tøeded et op, så blev det måske totalt gennemblødt....

Det jeg tænkte var at hvis det kun er 1 måned, så kan det sagtens holde sig i køleskabet eller i et koldt mørkt rum.....

Anmeld

11. august 2009

linemus

Man kan i hvert fald godt fryse mmf og bruge det efter flere måneder, men jeg ved ikke, om færdige figurer tager skade af det, når de tør op. Kan I ikke lave en test-figur og fryse den i et par dage og så tage den op? Det må vel give det samme.

- Line

Anmeld

12. august 2009

Katjaro

Jeg ville være nervøs for hvad kondens gjorde (kan ikke lige gennemskue om det gør noget  ) når man tøede den op - men det er da et forsøg værd 

Anmeld

12. august 2009

Lærke90

Ja det er nok et forsøg der skal til, andet er der nok ikke at gøre
Men tak fordi i lige ville komme med lidt respons..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.