Scannings billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Anonym skriver:

Tænkte på hvad det koster at få nogle scannings billeder når man kommer til scanning?

På Sygehus Nord i Aalborg koster hvert billede 50 kr. 
Men har læst at de er de dyreste når det kommer til scanningsbilleder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2014

et-ønske

LinLin skriver:

Ok synes bare jeg havde læst de havde lavet det ens over hele regionen istedet for det var gratis nogle steder og andre steder kostede 50kr...

Det er så underligt - i Herning er det gratis, og den medicin man skal bruge i forbindelse med graviditets betinget sukkersyge udleveres også gratis i Herning. Når man går til opfølgning på sukkersygen, spiser man gratis i barselsafsnittet.

Så starter jeg min behandling i Skejby en helt ny verden! Man skal betale for billeder, man skal selv betale sin medicin og selv have madpakke med - selvom man kører 100 km hver vej og har en lang dag derude.

Utroligt der ikke kan laves et ens forløb??

Anmeld

7. maj 2014

Louise H.

Anonym skriver:

Ah super det er gratis i Sønderborg
Hvad med antal?

Mener det er 3-4 stykker afhængigt af om der er nogle gode billeder blandt

Anmeld

7. maj 2014

SHERO

Tror det et forskelligt, jeg har fået gratis på skejby alle gangene også gratis 3D billeder... Vi blev slet ikke spurgt om vi ville have billeder, de printede bare, blev scannet maaaange gange og har fået fra 1-4 billedet pr gang...

Anmeld

7. maj 2014

Mmy87

I Viborg har jeg ikke betalt for et eneste billede, og fik endda 3D billeder, eller hvad det var, af hovedet, helt gratis ved gennemscanningen. Var endda så uheldig at få ødelagt de første billeder jeg fik taget til NF, og der var de endda så søde at kigge igennem deres gemte billeder for at sende de bedste til mig igen, kvit og frit! :') Blev SÅ lykkelig!

Anmeld

7. maj 2014

Anonym trådstarter

Louise <3 Isabella skriver:

Mener det er 3-4 stykker afhængigt af om der er nogle gode billeder blandt

Det lyder godt
Er virkelig spændt på første scanning

Anmeld

7. maj 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

I Næstved er det gratis. Det er meget forskelligt om det koster lidt eller ingenting. Ring evt til det pågældende sted, eller hav lidt penge med for en sikkerheds skyld

Anmeld

7. maj 2014

Anonym trådstarter

Det er utroligt hvad forskel der er fra sted til sted.

Hvad hvis man vil have de 3d skal man på et privat klinik eller gør alle sygehuse det?

Anmeld

7. maj 2014

LinLin

et-ønske skriver:

Det er så underligt - i Herning er det gratis, og den medicin man skal bruge i forbindelse med graviditets betinget sukkersyge udleveres også gratis i Herning. Når man går til opfølgning på sukkersygen, spiser man gratis i barselsafsnittet.

Så starter jeg min behandling i Skejby en helt ny verden! Man skal betale for billeder, man skal selv betale sin medicin og selv have madpakke med - selvom man kører 100 km hver vej og har en lang dag derude.

Utroligt der ikke kan laves et ens forløb??

Helt enig

Anmeld

7. maj 2014

Hugoline.

Vi gav vist 20 kr til NF. De var gratis til MD. Det var på Rigshospitalet 

nogen en der ved om det koster på Hvidovre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.