Hvornår startede du dine indkøb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.285 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. maj 2014

*Mor Til Albert*

Som overskiften lyder, så sad jeg lige og tænkte på, hvornår I forskellige startede indkøb af babyting til jeres første barn?
Jeg har indtil videre kun købt 4 body og et puslebord.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2014

Karla

*Heidi* skriver:

Som overskiften lyder, så sad jeg lige og tænkte på, hvornår I forskellige startede indkøb af babyting til jeres første barn?

Havde faktisk købt en del inden jeg var gravid eller jeg var gravid, men i uge 9 blev det opdaget, at den sad udenfor livmoderen. Da jeg så blev gravid med vores datter købte jeg lidt efter NF, men gik først rigtig igang i uge 15, da vi vidste det var en pige

Anmeld

7. maj 2014

Trekløver(:

*Heidi* skriver:

Startede for alvor efter MD scanningen, fordi der følte jeg mig "parat" og sikker på at det nok skulle gå godt Vi havde ikke købt så meget tøj inden vores datter blev født, vi shoppede det meste efter fødslen Det var ret hyggeligt, at have lidt at shoppe efter fødslen.

Anmeld

7. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
*Heidi* skriver:

Jeg gik rimelig tidligt igang. Købte allerede barnevogn lige efter nf, men mest fordi jeg fandt en super tilbud. Jeg fik også en del babyting til jul, hvor jeg var i uge 14, og har ellers købt løbende som jeg har fundet ting til en god pris. 
Det betyder også at jeg faktisk var helt færdig med at købe ind allerede i uge 28 

Anmeld

7. maj 2014

modesty

*Heidi* skriver:

Jeg købte neutralt tøj efter NF, men begyndte først rigtigt "at gå amok" efter MD scanning.

Anmeld

7. maj 2014

ømor34

Det er jo lang tid siden han er nemlig 8 år nu
Men jeg mener at jeg begyndte efter Md. Faren begyndte dog først efter fødslen da han lige skulle se den lille først men så blev hans yndlingsbutik også babysam.
Jeg brugte så bare min mor hun var mere end villig til at shoppe til det første barnebarn he he.

Anmeld

7. maj 2014

et-ønske

I min første graviditet begyndte jeg nærmest da jeg stod med en positiv test
Denne graviditet har været meget anderledes, fyldt med bekymringer fordi alt bare er anderledes med to. Så vi startede først omkring uge 25-27 skulle lige over de magiske kritiske datoer
Jeg blev færdig i sidste uge hvor jeg var 34+

Anmeld

7. maj 2014

NessaXenia

Er slet ikke gået i gang overhovedet.. Og det vare nok længe endnu

Anmeld

7. maj 2014

M&J87

*Heidi* skriver:

jeg købte få ting, da jeg fik kønnet at vide. Efter MD købte vi puslebord og barnevogn :-) Og så resten af tøjet hen af vejen.

Anmeld

7. maj 2014

FogL

Begyndte først efter MD... Havde inden det kun købt en body Den har vi aldrig brugt, for fandt ud af den var helt forkert skruet sammen, haha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.