skal vi skifte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
9 svar
2 synes godt om
7. maj 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

min datter på knap 4 uger har nu i en uge fået MME og hendes afføring er blevet mere "cremet" men har ikke givet hende de store problemer...

nu har hun dog ikke haft afføring i sin ble siden kl. 4 i nat - modsat før hvor hun havde det hver gang vi skiftede hende...

hun får alm. Allomin nu, men min kæreste har spurgt om vi skulle skifte til den grønne, men vil det hjælpe eller er det bare fordi hendes mave skal vænne sig til MME i stedet for min mælk?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2014

Mortil223

Ms.Sunshine skriver:

min datter på knap 4 uger har nu i en uge fået MME og hendes afføring er blevet mere "cremet" men har ikke givet hende de store problemer...

nu har hun dog ikke haft afføring i sin ble siden kl. 4 i nat - modsat før hvor hun havde det hver gang vi skiftede hende...

hun får alm. Allomin nu, men min kæreste har spurgt om vi skulle skifte til den grønne, men vil det hjælpe eller er det bare fordi hendes mave skal vænne sig til MME i stedet for min mælk?...

De skal have aff. En gang om dagen så vent at se, hendes mave skal lige vende sig til det  

Anmeld

7. maj 2014

Clisolka

Mortil223 skriver:

De skal have aff. En gang om dagen så vent at se, hendes mave skal lige vende sig til det  

Det samme vil jeg sige! 

Vent og se hvad der sker, for maven skal lige vænne sig til MME  Så længe de får MME skal de have afføring 1 gang om dagen 

Anmeld

7. maj 2014

Bertris

Som de andre siger hedder det min. 1 x afføring om dagen ved flaske børn
evt. hvis det bliver et problem med afføringen så tag en enkelt flaske syrnet allomin om dagen.
Det skal dog også siges at nogen børn bare ikke skider engang om dagen.
uanset hvad vi gjorde ved vores datter kom det kun hver anden dag, men i og med hun ikke havde ondt eller problemer med det sagde sp det var ok

Anmeld

7. maj 2014

Clisolka

Bertris skriver:

Som de andre siger hedder det min. 1 x afføring om dagen ved flaske børn
evt. hvis det bliver et problem med afføringen så tag en enkelt flaske syrnet allomin om dagen.
Det skal dog også siges at nogen børn bare ikke skider engang om dagen.
uanset hvad vi gjorde ved vores datter kom det kun hver anden dag, men i og med hun ikke havde ondt eller problemer med det sagde sp det var ok

Jep, sådan én er den mindste også her - der kan sagtens gå 1 dag imellem at han har afføring. Jeg kan næsten sætte uret efter ham, hvornår han har en bonusble 

Til gengæld har vi haft så mange maveproblemer, så jeg er ekstra opmærksom på, hvis der er en dag, hvor han ikke har haft 

Anmeld

7. maj 2014

Mother-love

Ms.Sunshine skriver:

Det er helt normalt at hun ikke har afføring flere gange om dagen nårhun er kommet på flaske.
De skal bare have aff. En gang om dagen. Så jeg ville lige vente lidt og se tiden an.

Isabella fik syrnet mme mendet var fordi hun fik hård mave af alm. Mme.

Så hun fik kun syrnet hele dagen

Anmeld

7. maj 2014

Bertris

Babymor1013 skriver:

Jep, sådan én er den mindste også her - der kan sagtens gå 1 dag imellem at han har afføring. Jeg kan næsten sætte uret efter ham, hvornår han har en bonusble 

Til gengæld har vi haft så mange maveproblemer, så jeg er ekstra opmærksom på, hvis der er en dag, hvor han ikke har haft 

Folk troede jeg var sindsyg når jeg sagde der kunne gå en dag imellem
Men man kender jo sit barn bedst selv

Anmeld

8. maj 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg gjorde som I sagde og slog koldt vand i blodet - og det betalte sig... hun havde afføring i går aftes og er en glad pige... 

Anmeld

8. maj 2014

Clisolka

Bertris skriver:

Folk troede jeg var sindsyg når jeg sagde der kunne gå en dag imellem
Men man kender jo sit barn bedst selv

Åha ja.. Jeg er trods alt sammen med ham hver dag - folk kigger underligt, og prøver med det samme at sige hvad der virker på en omgang forstoppelse, men nu har jeg luret ham af 

Anmeld

8. maj 2014

Clisolka

Ms.Sunshine skriver:

Jeg gjorde som I sagde og slog koldt vand i blodet - og det betalte sig... hun havde afføring i går aftes og er en glad pige... 

Ej hvor godt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.