Sker det ikke snart? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. maj 2014

Anonym trådstarter

Puha, fik igår lavet en hindeløsning (41+0), dette resulterede i at jeg oplevede blodigt (brunt og grynet) udflåd og veer der er der var så uregelmæssige som noget kan blive!

Her til morgen, lige godt 24 timer efter hindeløsningen gik slimproppen og jeg har igennem de sidste 12 timer haft diarré. 

Sker der ikke snart noget? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Puha, fik igår lavet en hindeløsning (41+0), dette resulterede i at jeg oplevede blodigt (brunt og grynet) udflåd og veer der er der var så uregelmæssige som noget kan blive!

Her til morgen, lige godt 24 timer efter hindeløsningen gik slimproppen og jeg har igennem de sidste 12 timer haft diarré. 

Anmeld

7. maj 2014

Anna2706

Anonym skriver:

Det kunne godt lyde sådan  Held og lykke 

Anmeld

7. maj 2014

Frk.S

Det er svært at sige.

Men da min første fødsel startede (41+5), var slimproppen gået få timer før 1. ve. 

Anmeld

7. maj 2014

Anonym trådstarter

Anna2706 skriver:

Det kunne godt lyde sådan  Held og lykke 

Jeg håber det så inderligt, ellers skal jeg nemlig sættes igang fredag, og det er ikke noget jeg har helt vildt lyst til :-)

Anmeld

7. maj 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Det er svært at sige.

Men da min første fødsel startede (41+5), var slimproppen gået få timer før 1. ve. 

Mine veer er stadig vildt uregelmæssige, lige nu går det mellem 7 og 30 minutter mellem dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.