1 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.710 visninger
10 svar
4 synes godt om
7. maj 2014

Victoria2013

Nu bliver min smukke lille pige snart 1 år 

Men hvordan skal vi holde festen? Vi er nemlig ikke helt enige om hvad vi skal gøre, udover at vi nok inviterer hele familien fra begge sider på samme dag. Det gør så at jeg syntes her bliver lidt crowded i vores lejlighed, så jeg vil gerne holde det "ud af huset" et sted, men det ved ham kæresten ikke om han vil...

Hvordan holdt I 1 års fødselsdag for jeres børn? 

I får lige lidt billedspam også - det er denne dejlige og glade lille pige der allerede bliver 1 år om en måneds tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2014

Mor til Ella

Victoria2013 skriver:

Men hvordan skal vi holde festen? Vi er nemlig ikke helt enige om hvad vi skal gøre, udover at vi nok inviterer hele familien fra begge sider på samme dag. Det gør så at jeg syntes her bliver lidt crowded i vores lejlighed, så jeg vil gerne holde det "ud af huset" et sted, men det ved ham kæresten ikke om han vil...

I får lige lidt billedspam også - det er denne dejlige og glade lille pige der allerede bliver 1 år om en måneds tid

Her splitter vi familierne op, det bliver for trængt, de børn der er med skal også have plads at boldre sig på

Vi holdt det ikke som noget stort.

Og må sige at jeg aldrig har været til så små fødselsdage der ikke blev holdt privat, så der giver jeg manden ret

Anmeld

7. maj 2014

Mor til Ella

Victoria2013 skriver:

Og skøn pige forresten

Anmeld

7. maj 2014

Chili

Victoria2013 skriver:

Vi inviterede også begge familier, og da det var i oktober havde vi ikke andet valg end at blive inde derhjemme
Men vi rykkede vores sofaer ind på vores søns værelse og stillede en masse borde op
Og pyntede med toy story balloner, baner, tallerkner, servietter osv

Anmeld

7. maj 2014

Francisca

Victoria2013 skriver:

Min datter er født 30maj 2012.
Vi gør det samme i år som sidste år næsten.

Sidste år holdte vi det i haven hos min svigerfar og kone. Vejret var pragtfuldt dejlig varmt!!
Vi grillede en masse forskelligt kød pølser osv fik bagekartofler salat pastasalat brød osv.
Til Dessert havde jeg bestilt en stor kage og selvfølgelig fik prinsessen sin egen kage hun kunne gå amok i
Jeg havde dækket op med alt i lyserødt.

I år holder vi det igen i haven og griller men denne gang laver jeg selv et stort kagebord med cupcakes cheesecake cookies osv og alt igen i lyserødt. Med paptallerkner og krus i lyserødt og plastik bestik i sølv

Anmeld

7. maj 2014

tarkoflen

Vi har på ingen måde plads i vores lejlighed, derfor inviterede vi familien ud til mine forældre

Vi har så valgt ikke at holde fødselsdag for vennerne i år, fordi jeg ikke synes mine forældre skal lægge hus til af flere omgange! Vi satser på mere plads næste år og så holder vi fest for vennerne også

Anmeld

7. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har áltid holdt fødselsdag her hjemme, hvor vi endten deler familien og venner op, eller invitere aller til boller, kage og varm caco. 

Syntes altid at det er hyggeligere at være hjemme, end at sku holde det ude. Vh stine

Anmeld

7. maj 2014

tarkoflen

Hov og sikke nogle skønne billeder

Anmeld

7. maj 2014

Mother-love

Hvor er hun kær altså.

Isabellas 1 års fødselsdag blev holdt for hele familien i et forsamlingshus.
Det gik fint nok men vi besluttede til hendes 2 års fødselsdag at vi holdte det over 2 gange. For vi synes ikke rigtig vi fik snakket med alle til hendes 1 års fødselsdag og det er ikke det der er meningen.

Så til hendes 2 års fødselsdag holdte vi det over 2 gange over 2 weekender. Så det blev hyggeligere og vi kom alle gæsterne ved

Så hendes 3 års fødselsdag bliver holdt på samme måde somdu hun blev 2

Anmeld

7. maj 2014

Victoria2013

Tak for input - det lyder som en god idé måske at holde hendes fødselsdag hos nogle af bedsteforældrene, som har mere plads end vi har. Ellers ville jeg også gerne holde hendes fødselsdag i Sagnlandet Lejre, hvor vi vil kunne leje en pavillon og dér er jo rigeligt med plads... men så er der selvfølgelig også vejret at tage højde for 

Lyserødt tror jeg dog ikke vi dækker op med, for jeg kan ikke lide lyserød og tror ikke lillepigen har en yndlingsfarve endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.