Halvvejs- hvordan går det hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. august 2009

MaleneGærup

Nu er jeg halvvejs i graviditeten og er selvfølgelig lykkelig for at være nået så langt. Maven er rigtig fin og jeg nyder da også at være gravid, MEN syntes allerede at jeg er vild utålmodig. Syntes der er så langt tid igen- syntes egentlig bare man går og venter og venter......
Håber bare at det er fordi det er så længe siden jeg har set den lille guldklump, skal til md scanning på torsdag, så jeg håber at det hjælper lidt på tålmodigheden.
Hvordan har I det nu hvor I er halvvejs?
Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Mullemus86

Hej..
Er dog ikke helt midtvejs endnu, men næsten
Synes egentlig tiden pludselig er gået hurtigt og maven vokset i samme tempo..! Men, du er ikke den enste, der synes der er længe endnu..
Men, tænk på.. Nu er det snart efterår og så kommer julen.. Der får vi lidt andet at tænke på også og lige bagefter bliver vi forældre..! Når jeg læser på netbaby:

Du er nu i uge 19 af din graviditet. Der er gået 129 dage, og der er 151 dage tilbage til din termin.

Ja, så føles det næsten som lige om lidt, hehe..! Glæder mig helt vildt til MD-scanning d. 18.. Håber at se om vi skal have en søn eller datter
// Alice 18+3

Anmeld

12. august 2009

3rollinger

Jeg er ogsaa halvvejs og kan sagtens saette mig ind i at der er lang tid til endnu. Og for at goere det hele vaerre saa er foerste halvdel jo hurtigere end den sidste da man faktisk slet ikke er gravid de to foerste uger man taeller og bagefter er man ikke klar over det foer helt hen i maaske 5 uge.

Jeg har en veninde der foedte igaar aftes og jeg kunne kun vaere dybt misundelig. Hun fik forresten en lille dejlig pige ved kejsersnit.

Men pludselig saa er babyen her alligevel og saa begynder det da foerst at gaa hurtig. Min aeldste datter bliver til min store forundring snart 5 aar. Utroligt men sandt.

Knus
Trine (19+5)

Anmeld

12. august 2009

Nemesis

hihihih har det lidt modsat af dig, for selvom jeg i teorien har langt igen, så VEd jeg det reelt ikke.

Måske jeg går til datoen for plk eller måske jeg føder endnu mere for tidligt denne gang og lige præcis DEN tanke for mig til at "frygte" slutningen.

Lige nu går jeg og regner med at alt er som det skal være..men det første store pejlemærke er uge 34+4 hvor den lille kom..kommer jeg mon så langt denne gang og hvis jeg gør, hvor meget længere??

for mig kan den sidste tid komme pludseligt og alt for hurtigt og jeg synes derfor denne trygge tid går alt for hurtigt.

Men sådan er vi jo så forskellige.

:-) Sisse 17+1 og måske halvvejs

Anmeld

19. august 2009

MaleneG

Så nåede jeg også de 20+0, skønt endelig at nå sådan en milepæl
Synes faktisk det er gået overraskende stærkt, og så alligevel ikke, men det hjælper nok alt sammen på det, når jeg begynder at komme ordentligt i gang med studiet igen, og bliver aktiveret hverdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.