14+0 og træt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. maj 2014

*Mor Til Albert*

Som overskriften lyder, så er jeg 14+0 i dag og bare så træt. Jeg har dog været ved lægen i fredags, og min blodprocent er for lav. Jeg tager lige nu 100 mg x 2 jerntilskud, men jeg er alligevel træt.
Hvor lang tid mon der går før at det begynder at virke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

AnnaK89

Træthed er en helt almindelig graviditetsgene.
Det behøver ikke have noget med din blodprocent at gøre.

Jeg er selv 3. gangs, har en helt fint blodprocent, men har alligevel aldrig oplevet at være såååå træt!
Det er først indenfor de sidste 3 uger at min træthed er aftaget.
Jeg har i laaaang tid gået i seng kl 20-21, fordi at jeg overhovedet ikke kunne holde mig vågen.

Anmeld

6. maj 2014

Christine

HFB skriver:

Som overskriften lyder, så er jeg 14+0 i dag og bare så træt. Jeg har dog været ved lægen i fredags, og min blodprocent er for lav. Jeg tager lige nu 100 mg x 2 jerntilskud, men jeg er alligevel træt.

For mig er d-vitamin problemet og gør mig ekstra træt. Tror det tager omkring 3 måneder at nå op på et godt niveau fra før lavt d-vitaminniveau, men om man overhovedet kan sammenligne jern og d-vitamin, ved jeg så ikke. Men vil gætte på 4 uger før det kan mærkes?

Anmeld

6. maj 2014

Mor til Ella

HFB skriver:

Tja. Jeg har været død træt gennem alle 34 uger

Det her helt normalt.

Anmeld

6. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Åh jeg kender det!!! Er 9+1 og ved at omkomme af træthed  Mit job er stående og gående dagen lang, men jeg har seriøst bare lyst til at sætte mig i et hjørne og lukke øjnene! 

Når jeg kommer hjem er jeg HELT færdig og kunne sove til næste morgen, hvis ikke det lige var for den tumling vi har i huset der jo også skal have lidt moar-tid  Heldigvis er han glad for at sidde og putte og få læst bog for tiden  Det kan jeg lige klare, afbrudt af et gab eller 50  

Min kæreste er heldigvis sød til at tage over på indkøb og madlavning pt  

Min blodprocent er i top, så det er vist ren og skær graviditet der er synderen her. Håber det vender igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.