Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som overskriften lyder, så er jeg 14+0 i dag og bare så træt. Jeg har dog været ved lægen i fredags, og min blodprocent er for lav. Jeg tager lige nu 100 mg x 2 jerntilskud, men jeg er alligevel træt.Hvor lang tid mon der går før at det begynder at virke?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HFB skriver: Som overskriften lyder, så er jeg 14+0 i dag og bare så træt. Jeg har dog været ved lægen i fredags, og min blodprocent er for lav. Jeg tager lige nu 100 mg x 2 jerntilskud, men jeg er alligevel træt.Hvor lang tid mon der går før at det begynder at virke?
For mig er d-vitamin problemet og gør mig ekstra træt. Tror det tager omkring 3 måneder at nå op på et godt niveau fra før lavt d-vitaminniveau, men om man overhovedet kan sammenligne jern og d-vitamin, ved jeg så ikke. Men vil gætte på 4 uger før det kan mærkes?
Åh jeg kender det!!! Er 9+1 og ved at omkomme af træthed Mit job er stående og gående dagen lang, men jeg har seriøst bare lyst til at sætte mig i et hjørne og lukke øjnene!
Når jeg kommer hjem er jeg HELT færdig og kunne sove til næste morgen, hvis ikke det lige var for den tumling vi har i huset der jo også skal have lidt moar-tid Heldigvis er han glad for at sidde og putte og få læst bog for tiden Det kan jeg lige klare, afbrudt af et gab eller 50
Min kæreste er heldigvis sød til at tage over på indkøb og madlavning pt
Min blodprocent er i top, så det er vist ren og skær graviditet der er synderen her. Håber det vender igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128