Gravid for første gang:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.420 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. august 2009

M&M

Hej. Ved godt det er meget tidligt i graviditeten at skrive her, men er bare så glad og spændt. Har ikke engang fået en vandrejournal endnu, da lægen synes det skulle vente til jeg er 8 uger henne. Er 6 uger henne nu. Vores familier ved det kke endnu og jeg glæder mig til at skulle fortælle det:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

LouiseNielsen

Hej med dig....

¨Hvornår har du termin? Jeg har d 11 april... Også meget nyt, men er også rigtig spændt. Har i forvejen en søn på 2 år....

Anmeld

12. august 2009

Zelania

stort tillykke til jer begge

Jeg har temin d 21 marts, men hvis jeg er heldig bliver det omkring min fødselsdag først i April

Anmeld

19. august 2009

M&M

Hej igen

Indtil videre har jeg termin den 10. april. Min kæreste har fødselsdag den 9. april, så jeg håber at gå lidt over tid:-) I øvrigt har meget af hans familie og flere af vores venner fødselsdag i den måned.
Har I fået vandrejournal? Spekulerer om det er normalt at vente til 8 uge?

Anmeld

20. august 2009

LouiseNielsen

Hejsa...

Jeg skal først til læge og have lavet vandrejournal d 9 septemper, og der er jeg 10 uger henne.....  Det er min anden graviditet, har i forvejen en søn på 2 år.

Anmeld

23. august 2009

Joy

Hejsan

Jeg er gravid med barn nr 2   Jeg har en søn fra feb 2007 og så aborterde jeg i april måned (i 11.uge) Jeg har, efter udregning fra sidste mens, termin 19 april, men min mens har været meget uregelmæssig efter aborten  Så jeg regner med at få lov til at skannest for at se hvor langt jeg er henne (og også fordi jeg har utroligt mange tanker om ´hvad nu hvis det sker igen´ osv.)

Anmeld

30. august 2009

SilleElisa

Her er det også 1. gang - jeg er sat til 1. april, men har ikke været til ultralyd endnu, så det kan være at jeg bli'r rykket

Uha, jeg glæder mig - kunne dog godt undvære at ha' det så skidt!

Anmeld

2. september 2009

viben

Er ultralyd det samme som som nakkefoldsskanning?? Jeg har selv termin den 2 april med det første barn... Er så spændt! :-)

Anmeld

7. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er med her   Termin 15.maj - fååårk der er lang tid til men sådan er det når man tester positiv en uge før 1.mensdag - så er ventetiden bare ulideligt lang.

Anyways - glæder mig til at følges med jer damer.

Kram (en meget graviditetsemotionel)
Rosa

Anmeld

7. september 2009

mek-83

Hejsa

Er i efter egne udregninger 5+4 så uge 6, så skulle have termin ca 7 Maj 2010

Glæder mig vildt meget, det er vores første barn så det bliver stort.

Knus her fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.