Opstartsveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.024 visninger
11 svar
2 synes godt om
6. maj 2014

Mor Christa

Bummelum! 
Jeg har nogle plukveer - tror jeg? Der har været rimelig mange den sidste time, og de er også begyndt at gøre en smule ondt. Ingen tegnblødning og ingen slimprop.. 
Tror de varer omkring 30 - 50 sekunder og kommer meget ureglmæssigt. 
Tror I det er optagt til noget, eller skal jeg lade være med at ligge noget i det?
De strammer over maven, men det føles nu også som om de går lidt i lænden/lysken?

Er 38+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

Kit

Jeg havde 2 timer i fredags med plukkeveer, der var regelmæssige og gjorde NAS!!! Men det gik over lige så pludseligt som de startede.

Vi skal jo gerne opleve flere og flere plukkeveer fra nu af og frem, da det er livmoderen, der træner. Forhåbentlig modner de livmoderhalsen imens

Men spændende tid

Anmeld

6. maj 2014

Anonymo

Mor Christa skriver:

Bummelum! 
Jeg har nogle plukveer - tror jeg? Der har været rimelig mange den sidste time, og de er også begyndt at gøre en smule ondt. Ingen tegnblødning og ingen slimprop.. 
Tror de varer omkring 30 - 50 sekunder og kommer meget ureglmæssigt. 
Tror I det er optagt til noget, eller skal jeg lade være med at ligge noget i det?
De strammer over maven, men det føles nu også som om de går lidt i lænden/lysken?

Er 38+3

Det havde jeg on/off siden 20+, det betød ingenting her 

Da jeg blev sat i gang startede det hele med tegnblødning og menstruations smerter 

Anmeld

6. maj 2014

Mor Christa

Kit skriver:

Jeg havde 2 timer i fredags med plukkeveer, der var regelmæssige og gjorde NAS!!! Men det gik over lige så pludseligt som de startede.

Vi skal jo gerne opleve flere og flere plukkeveer fra nu af og frem, da det er livmoderen, der træner. Forhåbentlig modner de livmoderhalsen imens

Men spændende tid

Suk! Det er da så irriterende at de kan gøre ondt og være veagtige, og så bare gå i sig selv igen!!
Men ja - jeg har også haft tiltagende plukveer de sidste uger, men maven er også sunket og hun roder rundt helt nede i understellet..
Så har jeg i øvrigt haft ret meget "udtrømning" af maven idag (undskyld detaljerne ) , så det er sgu svært ikke at ligge noget i det , haha  

SEND VESTØV 

Anmeld

6. maj 2014

Mor Christa

MarchMamma skriver:

Det havde jeg on/off siden 20+, det betød ingenting her 

Da jeg blev sat i gang startede det hele med tegnblødning og menstruations smerter 

Jeg har også haft mange plukveer de sidste uger.. Men da maven også er sunket og hun roder rundt nede i mit understel, så er det sgu svært ikke at ligge noget i det
Men ja.. Det er sgu træls at det ikke bare kan gå ordentlgit igang!

Anmeld

6. maj 2014

Anonymo

Mor Christa skriver:

Jeg har også haft mange plukveer de sidste uger.. Men da maven også er sunket og hun roder rundt nede i mit understel, så er det sgu svært ikke at ligge noget i det
Men ja.. Det er sgu træls at det ikke bare kan gå ordentlgit igang!

Ja og specielt som højgravid, så ligger man mærke til ALT 

Krydser for at der er gang i noget 

Anmeld

6. maj 2014

Kit

Mor Christa skriver:

Suk! Det er da så irriterende at de kan gøre ondt og være veagtige, og så bare gå i sig selv igen!!
Men ja - jeg har også haft tiltagende plukveer de sidste uger, men maven er også sunket og hun roder rundt helt nede i understellet..
Så har jeg i øvrigt haft ret meget "udtrømning" af maven idag (undskyld detaljerne ) , så det er sgu svært ikke at ligge noget i det , haha  

SEND VESTØV 

MASSER AF VESTØV din vej

Jeg ved det ikke - men jeg har aftaler på fredag som jeg ikke vil gå glip af, så min må gerne blive derinde til efter weekenden

Men det gjorde ondt som mine opstartveer fra den første, så jeg blev sgu helt nervøs og var slet ikke klar i fredags!

Jeg har også bare mange plukkeveer og han er klar i startboksen med hovedet ned i bækkenet.

Anmeld

6. maj 2014

Mor Christa

MarchMamma skriver:

Ja og specielt som højgravid, så ligger man mærke til ALT 

Krydser for at der er gang i noget 

hihi mange tak
Ja, men ligger nemlig mærke til ALLE små ting som kroppen kommer med! suk!

Anmeld

6. maj 2014

Mor Christa

Kit skriver:

MASSER AF VESTØV din vej

Jeg ved det ikke - men jeg har aftaler på fredag som jeg ikke vil gå glip af, så min må gerne blive derinde til efter weekenden

Men det gjorde ondt som mine opstartveer fra den første, så jeg blev sgu helt nervøs og var slet ikke klar i fredags!

Jeg har også bare mange plukkeveer og han er klar i startboksen med hovedet ned i bækkenet.

Hehe, jeg er bare så utålmodig Iiih altså!
Her gør de ikke ligeså ondt som med den første, så er bange for at det bare er plukveer.. Men man kunne jo have lov at håbe på at det var opstart til noget

Anmeld

6. maj 2014

Anonymo

Mor Christa skriver:

hihi mange tak
Ja, men ligger nemlig mærke til ALLE små ting som kroppen kommer med! suk!

Hihi, ja lige præcis - jeg bildte mig selv ind at jeg var ved at føde når jeg skulle tisse aller sidst i graviditeten, for der nev sådan - det vidste sig at jeg bare havde holdt mig for længe haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.