Keglesnit, gravid og nyt celleskrab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
5 svar
2 synes godt om
6. maj 2014

MarieLouise

Hej piger

jeg fik i december måned foretaget et keglesnit. Jeg har nu fundet ud af at jeg er gravid. Jeg har lige fået brev ind af døren ang nyt celleskrab når jeg er ca 9 uger henne. Ringer til sygeplejersken og fortæller om graviditeten, men hun siger at man altid foretager det når man ikke er længere henne . Jeg er møghamrende angst for at få en spontan abort eller lignende som følge af testen. Hvad er jeres erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

FruStolpe

MarieLouise skriver:

Hej piger

jeg fik i december måned foretaget et keglesnit. Jeg har nu fundet ud af at jeg er gravid. Jeg har lige fået brev ind af døren ang nyt celleskrab når jeg er ca 9 uger henne. Ringer til sygeplejersken og fortæller om graviditeten, men hun siger at man altid foretager det når man ikke er længere henne . Jeg er møghamrende angst for at få en spontan abort eller lignende som følge af testen. Hvad er jeres erfaring?

Jeg fik lavet skrab, og efterfølgende biopsier da jeg var 14 uger henne.

Jeg fik det gjort på gynækologisk afdeling på sygehuset, da de dygtigste læger var der.

Kan godt forstå at du er nervøs, men i sidste ende bestemmer du jo selv om du vil have det lavet.

Ved bare med mig selv at jeg ikke kunne gå næsten 1 år uden at have vished.

Uanset hvad du gør, så stort tillykke med bebs

Anmeld

6. maj 2014

MarieLouise

FruStolpe skriver:

Jeg fik lavet skrab, og efterfølgende biopsier da jeg var 14 uger henne.

Jeg fik det gjort på gynækologisk afdeling på sygehuset, da de dygtigste læger var der.

Kan godt forstå at du er nervøs, men i sidste ende bestemmer du jo selv om du vil have det lavet.

Ved bare med mig selv at jeg ikke kunne gå næsten 1 år uden at have vished.

Uanset hvad du gør, så stort tillykke med bebs

Havde det nogen påvirkning på din graviditet? 

Anmeld

6. maj 2014

FruStolpe

MarieLouise skriver:

Havde det nogen påvirkning på din graviditet? 

Slet ikke. Det blev konstateret at alt var normalt, og jeg har ikke skulle bekymre mig mere over det.

Men bare glæde mig til at få vores lillesøster i armene om 14 dages tid

Jeg blev for resten tjekket pga tidligere keglesnit, som dig...

Anmeld

6. maj 2014

MarieLouise

FruStolpe skriver:

Slet ikke. Det blev konstateret at alt var normalt, og jeg har ikke skulle bekymre mig mere over det.

Men bare glæde mig til at få vores lillesøster i armene om 14 dages tid

Jeg blev for resten tjekket pga tidligere keglesnit, som dig...

Det beroliger mig faktisk lidt.. Og tak fordi du gad svare.. Og held og lykke med den forestående fødsel ��

Anmeld

6. maj 2014

Nov26

MarieLouise skriver:

Hej piger

Hej

Jeg har lige fået lavet biopsi og der var jeg 33+5. Alt gik fint, jeg blødte heller ikke mere end andre, det kan man ellers godt pga graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.