Tand kigger frem! What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. marts 2008

birgittemarie

Nu kommer den!! Tanden altså, den længe ventede 8(.
Har købt multi oral, men er der ikke også noget med, at det er rart for dem at bide i noget? Noget koldt? Skal man lægge de her bløde væskefyldte biderangler i køleskabet? Er der nogle, der har sådan nogle? Har en nedarvet, der ser tandfrembrudsagtig ud, men der fulgte jo ingen brugsanvisning med (?)

Kh Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2008

Loggidut

dem med væske kan du putte i køleren...men aldrig i fryseren...de kan få forfrysninger på gummerne...

giv hende et stykke agurk, altså et stort stykke, det er dejligt at gnave i...måske et halvt æble med skræl på...de er gode at gnave gummerne mod...

tillykke, din baby er nu officelt på vej til barnestadiet!

Anmeld

26. marts 2008

Helle30

Tillykke ven! Ranglen lægges i køleskabet ja. Vi har vores i en frysepose. Den har ikke været brugt ret tit, for jeg synes, det er langt bedre med en stav agurk fra køleskabet. Skær 5 cm af agurken og del den i stave på 1/4. Så er der også lidt smag og gevinst ved nedkølingen. Du kan også skære 1 cm. stykker af agurken og så fjerne midtersnasket, så den er til at holde på som en ring.

- Helle . med to tænder og 4 i udbrud.

Anmeld

26. marts 2008

birgittemarie

Tak tøse :)

Men mon den går med agurk her om natten? Er det så ikke bedre med ranglen?

Jeg tænkte også på, om den rangle, jeg har måske er for brugt? Den er fyldt med bidemærker fra min venindes baby, så burde jeg hellere smide den ud, synes I?

Kh Birgitte - der også lige fik sig en stille stund med en wannabe tåre i øjenkrogen og lillefingeren i munden på ulykkelige klynkebaby, mens jeg så tider henrulle og baby blive til barn...

Anmeld

26. marts 2008

Helle30

Du skal da ikke smide den ud, med mindre der er gået hul på den. Hvis det er til natten, så er det måske bedst med bideringen, men i løbet af dagen synes jeg, det er rigtig godt at give en stav agurk + det træner måske lidt "ta-selv" føde.

- Helle, der tror jeg er færdig med at hoste, så jeg kan komme i seng igen

Anmeld

26. marts 2008

birgittemarie

Tak Helle :) Og god bedring med hosten (H)

Anmeld

27. marts 2008

ivfmarie

Helle30 skriver:
- Helle . med to tænder og 4 i udbrud.

Var det er slem omgang? Og var din numse meget rød?

Marie - overdrevent morgenkæk

Anmeld

27. marts 2008

ka li ja

Men mon den går med agurk her om natten? Er det så ikke bedre med ranglen?

nej det dutter nok ikke om natten. men hvorfor skal hun lege med en rangle om natten?? vågner hun så ikke mere?
jeg tog det der gumme gel med i seng, og vågnede han og var ked så fik han lige et skud, i mørket.

det vil jeg anbefale, han vågnede i hvert fald ikke. mere end han var i forvejen. hanlagde sig da til at sove:D

knuuuser

Anmeld

27. marts 2008

Muffinmus

He he...
Ja, bideting..Men William gad ingen af sine køle ringe..næ nej, havde også købt en gummesut til ham, men den gad han sgu da heller ikke:-)

Anmeld

27. marts 2008

Helle30

Du er så sjaaaau Marie. Selvfølgelig var det slemt med de tandfrembrud, men jeg aner da ikke, om jeg var rød i numsen. Så adræt er jeg ikke:P

- Helle - stod op 5.30, så jeg tillader mig at kalde mig formiddagskæk nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.