Så får vi taksator igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. august 2009

ChatH

HEj folkens, kryds lige fingre for os, idag kl. 9 kommer der endnu en taksator soskal tage stilling til hvorvidt forsikringen skal dække skaderne på vores hus!!!
Har så ont i maven, og er seriøst ved at blive idiot af at bo hos de gamle nu!!!!

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

TbCp

Chatarina skriver:

HEj folkens, kryds lige fingre for os, idag kl. 9 kommer der endnu en taksator soskal tage stilling til hvorvidt forsikringen skal dække skaderne på vores hus!!!
Har så ont i maven, og er seriøst ved at blive idiot af at bo hos de gamle nu!!!!

knus

Krydser alt hvad jeg kan for at det går godt!!!

Anmeld

11. august 2009

Vingummien

11. august 2009

Vinker

Det er da det mindste jeg kan gøre

Anmeld

11. august 2009

sarahb

JEG KRYDSER!!! GOOD LUCK!!

Anmeld

11. august 2009

mariamiss6

Chatarina skriver:

knus

hvad er det for skader i har fået jer, o hvordan gik det til????

Anmeld

11. august 2009

NaFe

krydser og krydser for jer...

Anmeld

11. august 2009

ChatH

Tak! Hmm han har været der og vil nu gå tilbage til kontoret og skrive en rapport til både hus og ejerskifteforsikringen så en gang i NÆSTE uge får vi nok senest besked. er lige ved at kaste op og tude over alt det her, orker bare NADA mere
HMM nåh endnu lidt gylde fra mig på 9. uge vi ikke har boet hjemme

mariaMiss6; vi har opstigende grundfugt i vores hus som har forårsaget skimmelsvamp i hele vores hus, det er så farligt at vi ikke kan bo i huset og har derfor været fraflyttet det i snart 9 hele uger!

forstår ikke hvordan andre mennesker kan være så kolde i røven bare fordi de er ansat i et forsikringsselskab!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.