Baby sveder i autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.543 visninger
9 svar
1 synes godt om
5. maj 2014

Annemette07

Goddag de damer
Jeg håber du er nogen der kan hjælpe mig med et problem.
Når vi er ude og køre med vores søn er han evig og altid helt svedig og gennemblødt på ryggen af at sidde i autostolen. Det er selvom han kun har ble og heldragt på.

Er der noget vi kan gøre? Til sidst på køreturen bliver han utilfreds hvilket jo er forståeligt nok.

Vi står og skal til Frankrig i uge 26, så det gør mig endnu mere nervøs for ham. Skal vi ud og have fat i en anden autostol, eller hvad kan vi gøre for at løse problemet. Det virker jo som om autostolen ikke kan ånde og komme af med varmen? :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

(august)

Synes det er det samme med alle autostole ogbilsæder for den sags skyld. Vi har haft gjort det at vi har lagt et lille håndklæde/vaskeklud i ryggen, som har kunnet tage lidt af sveden.

Anmeld

5. maj 2014

ano14316

Goddag de damer
Når vi er ude og køre med vores søn er han evig og altid helt svedig og gennemblødt på ryggen af at sidde i autostolen. Det er selvom han kun har ble og heldragt på.

Er der noget vi kan gøre? Til sidst på køreturen bliver han utilfreds hvilket jo er forståeligt nok.

Vi står og skal til Frankrig i uge 26, så det gør mig endnu mere nervøs for ham. Skal vi ud og have fat i en anden autostol, eller hvad kan vi gøre for at løse problemet. Det virker jo som om autostolen ikke kan ånde og komme af med varmen? :-(

hvilken autostol har i?

til nogen kan man købe et sommer overtræk, så stolen ikke skulle være helt så varm..

men heldragt mener du så sådan en i tynd bomuld, eller en tykkere en?

hvor gammel er baby?

Anmeld

5. maj 2014

Annemette07

ano14316 skriver:

hvilken autostol har i?

til nogen kan man købe et sommer overtræk, så stolen ikke skulle være helt så varm..

men heldragt mener du så sådan en i tynd bomuld, eller en tykkere en?

hvor gammel er baby?

Skal jeg være ærlig så aner jeg ikke hvilket mærke det er. Det er ikke et af de kendte og det er en af ældre dato.
Han er knap 7 mdr og det er sådan en tynd bomuldsdragt F.eks dem fra småfolk

Anmeld

5. maj 2014

tarkoflen

Man kan i f.eks. ønskebørn få sådan et netagtigt et man kan lægge i stolen, der skulle kunne gøre, at barnet bedre kan komme af med sveden, om det kan fås til jeres autostol er jo ikke til at sige, men det var da et forsøg værd at undersøge, især når I skal syd på

Har l nogle l kan låne en anden stol af, så l kan teste om det er stolen den er gal med?

Anmeld

5. maj 2014

Annemette07

tarkoflen skriver:

Man kan i f.eks. ønskebørn få sådan et netagtigt et man kan lægge i stolen, der skulle kunne gøre, at barnet bedre kan komme af med sveden, om det kan fås til jeres autostol er jo ikke til at sige, men det var da et forsøg værd at undersøge, især når I skal syd på

Har l nogle l kan låne en anden stol af, så l kan teste om det er stolen den er gal med?

Nej det har vi nemlig ikke :-(

Må prøve og se om de ikke har noget der kan bruges i ønskebørn så :-) tak for hjælpen

Anmeld

5. maj 2014

Anitta Kristiansen

Jeg vil nok give barnet mindre tøj på når I skal syd på også bruge en dyne hvis der føles køligt. også have en dragt som kan komme på når I skal ud af bilen.

Anmeld

5. maj 2014

CaWi

Annemette07 skriver:

Goddag de damer

Vores dreng svedte også meget i hans første stol (og gør det stadig i stol nr to.
Her sad han altid bare i en body, evt med en stofble hen over benene.

Anmeld

5. maj 2014

Monski

Annemette07 skriver:

Goddag de damer

Vi ligger et lille håndklæde eller en stofble, for ellers sveder Hjalte også helt vildt!

Anmeld

5. maj 2014

Mama85

Vores Noah sveder også en del i hans, det eneste der hjælper er at lægge en stofble på, og ikke for tyndt tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.