Tvillingehule 35+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
9 svar
25 synes godt om
5. maj 2014

et-ønske

Puha synes snart ikke jeg kan mere! Har ondt i mine hofter og ben, har indimellem nogle hidsige plukveer, så kroppen arbejder vist i den rigtige retning!
Pigerne er skønnet til ca 2700 gram stykket så et par basser! Glæder mig helt vildt til de kommer ud, og se om min fornemmelse af hvordan de er passer
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

Trekløver(:

et-ønske skriver:

Puha synes snart ikke jeg kan mere! Har ondt i mine hofter og ben, har indimellem nogle hidsige plukveer, så kroppen arbejder vist i den rigtige retning!
Pigerne er skønnet til ca 2700 gram stykket så et par basser! Glæder mig helt vildt til de kommer ud, og se om min fornemmelse af hvordan de er passer

Så flot en tvillingemave

Anmeld

5. maj 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Smuk 

Anmeld

5. maj 2014

mbbuch

et-ønske skriver:

Smuk mave

Anmeld

5. maj 2014

WantingBaby2012

et-ønske skriver:

Sikke en fin størrelse pigerne har... Det er jo rent gennemsnitligt! 

Og flot hule de har 

Anmeld

5. maj 2014

et-ønske

Tak for de positive tilbagemeldinger de varmer når man selv synes alt er tungt og hårdt

Anmeld

5. maj 2014

Mor til F

Din tvillinge mave er bare SÅ flot

Anmeld

5. maj 2014

siw84

Rigtig flot tvillingemave du har
Håber min tvillingemave bliver lige så flot når jeg når der til

Anmeld

5. maj 2014

Carina:-)

Smuk er du - og det er da en flot str når der er to

Anmeld

7. maj 2014

BigHope13

et-ønske skriver:

sikke en smuk mave du har dig nøj jeg glæder mig til at følge dine to prinsesser når de engang kommer til verden, de da et par dejlige størrelser, mon de har opdaget de er to derinde siden de er så dejlig store

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.