Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tilbud til jer på Baby.dk. Hvis I handler i min webshop www.unik-kids.dk og skriver Baby.dk i rabatkode-feltet, så får i automatisk fratrukket 15% rabat.
Rabatten gælder på alle varer, både de nye, men også dem hvor der i forvejen er rabat, så der mulighed for at gøre en rigtig god handel.
Jeg har
Præmaturtøj str. 32-44
Babytøj str. 44 - 68
Mit eget design med bukser op til 2 år og håndstrik
Tøj til Build a Bear
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lene Unik skriver: Tilbud til jer på Baby.dk. Hvis I handler i min webshop www.unik-kids.dk og skriver Baby.dk i rabatkode-feltet, så får i automatisk fratrukket 15% rabat. Rabatten gælder på alle varer, både de nye, men også dem hvor der i forvejen er rabat, så der mulighed for at gøre en rigtig god handel. Jeg har Præmaturtøj str. 32-44 Babytøj str. 44 - 68 Mit eget design med bukser op til 2 år og håndstrik Tøj til Build a Bear
Gid jeg havde børn som kunne passe tøjet. Det er godt nok rigtig fint
morpåthurø skriver: Gid jeg havde børn som kunne passe tøjet. Det er godt nok rigtig fint
Tusind tak skal du have. Ja, jeg drømmer også ind imellem om små børn der kan passe de tøj jeg sælger.
Hiver lige denne frem igen, for tilbudet glæder stadig. Der er 15% på alle varer, også dem der i forvejen er sat ned.
Tilbudsvarerne kan du se her: http://www.unik-kids.dk/shop/tilbud-48c1.html
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128