Gravid på præsæd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
3 svar
2 synes godt om
4. maj 2014

Anonym trådstarter

Håber I kan svare mig på disse spørgsmål Jeg venter min menstruation og har ventet i flere uger nu. Har taget en graviditetstest for en uge siden som var negativ, men de sidste par dage har jeg skulle tisse oftere end jeg plejer og er meget oppustet! Har også haft hovedpine et par dage. Ønsker ikke en graviditet lige nu, da jeg har et barn på 8 måneder.. Min kæreste og jeg har brugt "stå af i Roskilde" metoden, og ja det er sku ret dumt gjort når vi ikke ønsker barn nr 2 nu.. 

Mit spørgsmål er så om nogle af jer er blevet gravid af præsæd? Beholdt I barnet? Skal jeg tage en test igen? Kan jo ikke gøre så meget andet end at vente på at det forhåbentlig kommer! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

Anonym trådstarter

4. maj 2014

Bak

Anonym skriver:

Håber I kan svare mig på disse spørgsmål Jeg venter min menstruation og har ventet i flere uger nu. Har taget en graviditetstest for en uge siden som var negativ, men de sidste par dage har jeg skulle tisse oftere end jeg plejer og er meget oppustet! Har også haft hovedpine et par dage. Ønsker ikke en graviditet lige nu, da jeg har et barn på 8 måneder.. Min kæreste og jeg har brugt "stå af i Roskilde" metoden, og ja det er sku ret dumt gjort når vi ikke ønsker barn nr 2 nu.. 

Mit spørgsmål er så om nogle af jer er blevet gravid af præsæd? Beholdt I barnet? Skal jeg tage en test igen? Kan jo ikke gøre så meget andet end at vente på at det forhåbentlig kommer! 

Du bør nok tage endnu en test

Anmeld

4. maj 2014

Mom2

Anonym skriver:

Ja det kan man sagtens blive, så forstår ikke jeres uansvarlighed. Der er nok ikke andet for end at vente lidt og se om din mens kommer, hvis ikke må du jo tage flere test. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.