Fortæl om graviditet med kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.379 visninger
7 svar
3 synes godt om
4. maj 2014

Maja91

Hej som overskriften lyder, er der så nogle der har bagt en fondant kage med en hentydning på at i ventede jer, også gav den til familien ?  

inviterede jer selv på kage kaffe, og medbragt selv kagen ?

jeg eg overvejer det nemlig til svigerfamilien så kunne være spændene og se om andre havde gjord det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

Mom2

Maja91 skriver:

Hej som overskriften lyder, er der så nogle der har bagt en fondant kage med en hentydning på at i ventede jer, også gav den til familien ?  

jeg eg overvejer det nemlig til svigerfamilien så kunne være spændene og se om andre havde gjord det

Jeg hjalp min veninde med at bage en, har desværre ikke et billede, men hvis du googler "graviditets kage" kommer der inspiration frem

Anmeld

4. maj 2014

Maja91

Men synes kun der er gravid maver, men tænkte jeg ville lave noget andet :-) med tekst og sådan 

Anmeld

4. maj 2014

A.n.onym.

Du kunne skære en gåde ud i fondant - så de lige skal se lidt på den før den er gættet

Anmeld

4. maj 2014

Maja91

MommyK skriver:

Du kunne skære en gåde ud i fondant - så de lige skal se lidt på den før den er gættet

Det lyder faktisk ret smart

Anmeld

4. maj 2014

Mom2

Maja91 skriver:

Men synes kun der er gravid maver, men tænkte jeg ville lave noget andet :-) med tekst og sådan 

Hvad med at lave en kage med terminsdato og så nogen baby ting på?

Anmeld

4. maj 2014

Nadia1991

Jeg havde en kage med baby ting på, en gåde så kunne de gætte sig til hvad de troede jeg venter mig. Delte dem op i dreng og pige gæsterne bare i sjov for at se hvem der troede hvad. Min mand (som ikke kendte kønnet) skar kagen ud og vupti lyserøde kage bunde :-)
Jeg sætter et billede ind til dig i imorgen som inspiration :-)

Anmeld

4. maj 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Maja91 skriver:

nu lavede vi ikke nogen speciel kage, men min mand og jeg er født med fire dages mellemrum så når familien kom hjem til os til kaffe og kage for at fejre os sagde min kæreste pludselig; "ja, vi inviterede jer til at fejre vores fødselsdag men det os der kommer med en overraskelse. Vi skal være forældre."

Det var sjov at se familiens ansigter... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.