Så kom kenneth hjem fra Irland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. august 2009

mariamiss6

Jeps, så kom han hjem............ ind til videre går det fint, men han er jo ligesom også lige landet, og har savnet mig helt vildt

Nåh men spændingen må jo udløses hehe

Jeg fik altså en halskæde af Kenneth, den matcher så de øreringe han købte til mig sidste år, totalt fedt, så nu har jeg to hele sæt smykker (bortset fra armbånd, men jg vil hellere have at øreringe og halskæde stemmer over ens)

OG så fik jeg et nyt digitalkamera, det er totalt sejt og kan en hel masse jeg slet ikke fatter en skid af.... der var en indstilling som var lavet til at tage billeder af kæledyr, men så skulle man også lige huske at vælge hvad farve dyrets pels var..... hehehe.....

nåh men det var rart at se ham igen, og lige få knaldet en viking dér (sorry kunne simpelthen ikke lade være).....

Nåh men jeg fik rejst teltet i haven også, for det var sjask vådt, det havde åbanbart regnet da de tog det ned, så det skulle lige tørres inden det pakkes helt til side igen......... men sådan e rvejret jo i Irland, så det havde jeg sådan set regnet med....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

mariamiss6

Tænkte at i lige skulle se smykkerne, billedet er selvfølgelig taget med mit nye kamera.....

Tja det er svært at se det, men altså øreringene er helt magen til halskæden, bortset fra at der over selve smykket sidder en lille blomst-dims, fordi vi har skiftet krogene ud på dem.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det var jo altså fint, når alt kommer til alt.

Måske er det godt at være væk fra hinanden og at i det mindste den ene har savnet... mmm...?

Men hvordan var det for dig søde? - var det så dejligt for dig, trods alt?

Anmeld

11. august 2009

mariamiss6

hej zafir, ja det var helt fint, det var da rart at se ham igen. Og så har jeg ligesom ikke rigtigt mærket mere efter....

og altså ja det var da rart med lidt gohejdav sex også hehe....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.