Trineviborg skriver:
Ja, jeg prøver at give lidt vand ved siden af, men det er lidt svært fordi tøsen ikke lige kan hitte ud af den der flaske!
Ammer du ham stadig? For hvis han får mme skal han jo også have aff hver dag.. Maya bliver stdig ammet fuldt ud udover grøden, så kan ikke helt finde ud af om hun så skal have aff hver dag.. der kunne også sagtens gå flere dage imellem da jeg kun ammede! Arrh det irriterer mig, og synes ikke jeg får et ordenligt svar når jeg ringer ind til SP! Men altså Maya virker ikke til at have ondt i maven, så det kan da også være at jeg bare pylrer for meget, og skal lade det komme af sig selv!
Jeg arbejder på en mave-tarm afdeling, så man skulle jo synes at jeg burde vide noget om afføring.. men til børn er jeg helt på bar bund 
Jeg er sikker på at du ville kunne mærke på Maya hvis hun havde maveproblemer. Men selvfølgelig skal du blive ved med at være opmærksom på det. Hun får jo heller ikke fulde portioner endnu så største delen af hendes mad består jo stadig af brystmælk. Det tror jeg betyder meget for hvor ofte hun har afføring. Jeg havde desværre ikke nok mælk til at amme lige fra starten

... så har supleret med mme siden han var 2 mdr. gammel. Da han blev 4 mdr. stoppede jeg med at tilbyde ham det sidste sjat mælk, da han bare blev irriteret at der ikke var nok.
Jeg giver vand af en kop eller et glas. Det fungere faktisk rigtig fint, og det kan de fleste små finde ud af. Selvfølgelig ryger der noget ved siden af, men skidt med det

. Prøv at se om Maya ikke vil drikke det sådan. På 2 uger synes jeg faktisk han er blevet rigtig dygtig til at drikke af kop eller glas.
Synes ikke du pylrer for meget. Du gør lige hvad man skal, du er opmærksom

.
Knus Michelle
Anmeld