Hej de damer.
Isabella startede i bh i torsdags. Så nu synes jeg egentlig at vi skal give den gas med at få smidt bleen.
Isabella har længe gerne ville gå på toilettet.
Men vi har haft rigtig mange problemer med at få lov at tage bleen af hende.
Det gik så rigtig fint her i starten af ugen hvor vi havde bleen af hende når vi var hjemme om eftermiddagen. Men så da hun startede i bh græd hun som pisket da jeg spurgte om vi ikke skulle tage bleen af.
Jeg er klar over at det måske kan være uoverskueligt for hende lige nu pga opstart i bh.
Men igår villehun gerne hvor hun så rendte rundt uden ble i 3 timer og kom og sagde hun skulle tisse hvor hun self kom på toilet.
Men da der var gået 2,5 time tissede hun så i bukserne og jeg tænkte fred være med det. Hvor vi går ud og skifter tøj. 10 min efter skider hun så i bukserne.
Hun har aldrig haft problemer med at lave stort på toilettet det var faktisk det der kom før hun tissede.
Og da vi så fik skiftet tøj osv ville hun have ble på så det gav jeg hende.
Hvordan skal jeg gribe det her an? Hun er jo god til at sige hun gerne vil på toilet men hun vil bare ikke af med den ble og det har været et problem længe. Men synes bare at nu hvor hun er startet i bh at så skal det altså til at være slut.
Det vil også bare gøre hendes dag i bh nemmere.
Så har lige brug for lidt hjælp og råd fra jer damer herinde der har erfaring med dette.
Anmeld