8+5 og 4+0 :-o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.006 visninger
8 svar
12 synes godt om
4. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

2. Gangs. Spærreballonen  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

cwl

Mor11 skriver:

2. Gangs. Spærreballonen  

Hold da op.. Vildt man allerede kan se det så meget... Det kan du vist ikke skjule...

Anmeld

4. maj 2014

Kay

Havde det på samme måde... den med at holde det hemmeligt indtil nf var helt umuligt er nu 16+ og lige så stor som jeg var i 25+ sidst... selvom jeg har tabt 8 kg

Men det må da stoppe på et tidspunkt elles eksploderer vi jo

Anmeld

4. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
cwl skriver:

Hold da op.. Vildt man allerede kan se det så meget... Det kan du vist ikke skjule...

Hehe, nej men har heldigvis heller ikke nogen at skjule det for, så det er ikke så kritisk  

Anmeld

4. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kay skriver:

Havde det på samme måde... den med at holde det hemmeligt indtil nf var helt umuligt er nu 16+ og lige så stor som jeg var i 25+ sidst... selvom jeg har tabt 8 kg

Men det må da stoppe på et tidspunkt elles eksploderer vi jo

Hehe, jeg er heldigvis helt åben om graviditeten, så der er ikke noget der skal skjules men ja, jeg håber da det stagnerer lidt på et tidspunkt ellers bliver jeg endnu større end sidst og det var nu rigeligt  Lige nu er det jo primært luft, så jeg er spændt på om den når at lægge sig lidt igen eller om den bare fortsætter. 

Anmeld

4. maj 2014

pussekat

Mor11 skriver:

Hehe, jeg er heldigvis helt åben om graviditeten, så der er ikke noget der skal skjules men ja, jeg håber da det stagnerer lidt på et tidspunkt ellers bliver jeg endnu større end sidst og det var nu rigeligt  Lige nu er det jo primært luft, så jeg er spændt på om den når at lægge sig lidt igen eller om den bare fortsætter. 

der er nok 2 der ind

Anmeld

4. maj 2014

Kay

Mor11 skriver:

Mit er fortsat men håber da for dig at du falder lidt

Anmeld

4. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
pussekat skriver:

der er nok 2 der ind

Haha, dog ikke var til tidlig scanning i uge 6 og der er kun 1 

Anmeld

4. maj 2014

pussekat

Mor11 skriver:

Haha, dog ikke var til tidlig scanning i uge 6 og der er kun 1 

ja men vi her jo høre at de alt tid kan sige det men 100 % vis det lige om bag ved haha jeg tro jeg vil bliv sådan ud i hoved vis jeg kom til scaning og der være 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.