Ondt eller ikke ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
10 svar
1 synes godt om
3. maj 2014

janni2750

Kan man godt have ondt nogen gange også nogen gang ikke ondt. Selvom man måske kun er 6 uger henne?? 

For i denne uge har jeg haft ondt med oppudsning og kvalme. Men føler mig ikke så oppustede så meget mere er det mig der er forkert på den eller hvad. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2014

Mortil223

janni2750 skriver:

Kan man godt have ondt nogen gange også nogen gang ikke ondt. Selvom man måske kun er 6 uger henne?? 

For i denne uge har jeg haft ondt med oppudsning og kvalme. Men føler mig ikke så oppustede så meget mere er det mig der er forkert på den eller hvad. 

Helt normalt  

Anmeld

3. maj 2014

janni2750

Mortil223 skriver:

Helt normalt  

Så jeg skal ikke være bange for der er noget galt. Og at jeg har mistet den lille

Anmeld

3. maj 2014

Mortil223

janni2750 skriver:

Så jeg skal ikke være bange for der er noget galt. Og at jeg har mistet den lille

Nej, så ville du bløde, det er helt normalt at være opustet og være øm så aftager det lidt igen og kommer tilbage 

Anmeld

3. maj 2014

janni2750

Mortil223 skriver:

Nej, så ville du bløde, det er helt normalt at være opustet og være øm så aftager det lidt igen og kommer tilbage 

Okay for jeg vil sige det sådan kan ikke rigtig huske noget fra da jeg var gravid med den første

Anmeld

3. maj 2014

janni2750

Mortil223 skriver:

Men du mener jeg ikke skal tænke over det kun hvis jeg begynder at bløde. 

Anmeld

3. maj 2014

Mortil223

janni2750 skriver:

Men du mener jeg ikke skal tænke over det kun hvis jeg begynder at bløde. 

Ja elle får stærke smerter 

Anmeld

3. maj 2014

*Mor Til Albert*

janni2750 skriver:

Jeg var meget øm omkring livmoderen og i bækkenet da jeg var lige så langt henne som dig. Det er helt normalt.  - Jeg var også nervøs over at være øm, men det er fordi at vi jo ændre os dernede så der kan blive dejlige betingelser for vores baby(er). 

Anmeld

3. maj 2014

janni2750

HFB skriver:

Jeg var meget øm omkring livmoderen og i bækkenet da jeg var lige så langt henne som dig. Det er helt normalt.  - Jeg var også nervøs over at være øm, men det er fordi at vi jo ændre os dernede så der kan blive dejlige betingelser for vores baby(er). 

Okay. 

Ja så så er jeg ikke så nervøs. Smiler

ser du skal have en Lille til november. Hvor skal du føde

Anmeld

3. maj 2014

*Mor Til Albert*

janni2750 skriver:

Okay. 

Ja så så er jeg ikke så nervøs. Smiler

ser du skal have en Lille til november. Hvor skal du føde

Det skal jeg på Sygehus Nord i Aalborg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.