2 besøg hos jordemoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.036 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. august 2009

Monski

Jeg skal til jordemoder for 2 gang i morgen, men jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal? 
Jeg har fået at vide at jeg skal være der lidt før for at få taget nogle prøver inden jeg skal ind, er der nogen af jer der ved hvad det evt kunne være?  

Håber i kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Jeg skal til jordemoder for 2 gang i morgen, men jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal? 
Jeg har fået at vide at jeg skal være der lidt før for at få taget nogle prøver inden jeg skal ind, er der nogen af jer der ved hvad det evt kunne være?  

Håber i kan hjælpe.

vi snakkede bare, og fik målt boldtryk og mærkede maven og hjertelyd det andet  ved jeg ikk

Anmeld

11. august 2009

copt

Hej,
Du skal når du kommer tage en urinprøve hvor de så putter sådan en papirdims ned i og tester for bl.a. protein i urinen - det har noget med om man er udsat for svangerskabsforgiftning osv. Det er altså ikke noget du skal være nervøs for. Ellers skal du bare have taget dit blodtryk og så skal hun måle din livmoder (altså uden på maven)
Sådan en test af urinen skal man gøre hver gang, så det kan du lige så godt vænne dig til :-)
Hvad den ellers viser den prøve, må du spørge jordemoderen om, det ved hun jo bedre end nogen anden :-)

God fornøjelse

Anmeld

11. august 2009

Monski

Tusind tak begge to

Anmeld

11. august 2009

FruPudderkvast

Monski skriver:

Tusind tak begge to

Hvordan gik det så hos jordemoderen?

Anmeld

11. august 2009

Monski

Hvordan gik det så hos jordemoderen?

Det gik rigtig godt  Anthon har det rigtig godt og jeg fik svar på alle spørgsmål. Det var godt nok lidt irriterende at vente 40 minutter fordi hun var forsinket!

Anmeld

12. august 2009

FruPudderkvast

Monski skriver:

Det gik rigtig godt  Anthon har det rigtig godt og jeg fik svar på alle spørgsmål. Det var godt nok lidt irriterende at vente 40 minutter fordi hun var forsinket!

Nå, det var godt

Ja, det var da irriterende at hun var forsinket, men hellere det end at hun havde aflyst

Anmeld

12. august 2009

Monski

Nå, det var godt

Ja, det var da irriterende at hun var forsinket, men hellere det end at hun havde aflyst

ja selvfølgelig   og det var rigtig dejligt at hører hjertet igen, bliver altid helt rørt når jeg hører det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.