Allomin syrnet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. maj 2014

Noahmor

Hej.

vores søn på tre måneder får udelukkende Allomin syrnet. Men har svært ved at skaffe det lige for tiden. Købte de to sidste pakker i vores lokale Superbest den anden dag og vores Rema har ikke haft det længe og får det ikke når han prøver at bestille det hjem. Kan se det er udsolgt flere steder på nettet også. 

Er der nogen der ved om de ikke producerer det for tiden eller hvad der lige sker? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2014

AnonymMor

Noahmor skriver:

Hej.

vores søn på tre måneder får udelukkende Allomin syrnet. Men har svært ved at skaffe det lige for tiden. Købte de to sidste pakker i vores lokale Superbest den anden dag og vores Rema har ikke haft det længe og får det ikke når han prøver at bestille det hjem. Kan se det er udsolgt flere steder på nettet også. 

Er der nogen der ved om de ikke producerer det for tiden eller hvad der lige sker? 

Følger lige med da jeg også har problemer med det er udsolgt hele tiden 

Anmeld

3. maj 2014

Noahmor

Rinepigen skriver:

Følger lige med da jeg også har problemer med det er udsolgt hele tiden 

Synes det er mærkeligt. Spurgte ham der har vores lokale Rema og han kunne heller ikke forstå det. Når han prøver at bestille får han ikke noget svar på at det ikke kan leveres, hvilket han plejer at få, men der kommer så bare ikke noget. 

Anmeld

3. maj 2014

AnonymMor

Noahmor skriver:

Synes det er mærkeligt. Spurgte ham der har vores lokale Rema og han kunne heller ikke forstå det. Når han prøver at bestille får han ikke noget svar på at det ikke kan leveres, hvilket han plejer at få, men der kommer så bare ikke noget. 

Det var da mystisk  Troede bare jeg havde ramt et uheldigt tidspunkt da det var udsolgt i 2 rema'er og i Bilka  Må vist hellere over i min lokale brugs i dag og hamstre hvis de har endnu

Anmeld

3. maj 2014

anynom

Det har været i restordre, men skulle være muligt at få igen nu  

Anmeld

3. maj 2014

Noahmor

JulieWH skriver:

Det har været i restordre, men skulle være muligt at få igen nu  

Tak for svaret. Lidt træls at man ligefrem skal på jagt efter det. 

Anmeld

3. maj 2014

AnthonsMor

Noahmor skriver:

Hej.

De har selv sagt, at det er fordi efterspørgslen er blevet enorm, på meget kort tid, så de ikke har kunnet følge med

Men ja, det er skide træls!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.