Graviditetskløe?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. maj 2014

Ammi

Hej i dejlige damer  

Jeg håber i kan hjælpe mig med et virkelig kløende problem. 

Sagen er at min mave klør!! Og ikke bare lidt men helt vildt, mest om aftenen og natten. Jeg har mange strækmærker på maven, og det kan bare være derfor, men jeg er så bekymret for om det kan være mere. Jeg er i uge 38+5.

Lidt om ugens forløb; 

Tirsdag snakker jeg over telefon med lægen for at få svar på nogle prøver, og nævner så at det er begyndt at klør rigtig meget. Hun vil så gerne have at jeg kommer ind og giver en blodprøve og urin. Det gør jeg så, og med det samme kan de så se protein i min urin. Jeg får så besked på at ringe til fødegangen og høre hvad de mener der videre skal ske. Fødegangen siger så, 'få lægen til at tjekke igen i morgen'. 

Onsdag giver jeg så endnu en urinprøve, og får så afvide at nu er der ikke protein af betydning, men kommer på pencelin for en blærebetændelse. Blodprøven finder de ikke noget på. 

Resten af ugen klør det bare som i starten af ugen, men nu er det blevet lidt værre og mine fødder og hænder er også begyndt at klø igår aftes (har næsten ikke sovet i nat) 

I alt har der i denne uge været tre forskellige læger og to sygeplejesker fra mit lægehus involveret i denne uge, så er ved at være noget forvirret. 

Hvad ville i gøre? Ringe til vagtlægen eller fødegangen? Vente til mandag og snakke med mit eget lægehus? Eller noget helt tredje?

Jeg har virkelig brug for et godt råd her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror jeg ville gi fødegangen et kald, også ka de tage stilling til det! Vh stine

Anmeld

3. maj 2014

Ammi

Tak for svar. Det vil jeg gøre med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.