Popcorn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.654 visninger
4 svar
2 synes godt om
2. maj 2014

JulieE

Sagen er den, at vi ikke har en Microbølgeovn og ikke har haft i flere år. Jeg har lavet popcorn, the old fashion Way, på komfuret, uden problemer indtil vi fik et induktions komfur. 

Nu kan jeg simpelthen ikke få det til at spille  Det brænder på, majskernerne popper ikke og de få der popper, er tørrer 

Hjælp mig piger... Hvad er hemmeligheder bag popcorn på induktions komfur?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Årh elsker popcorn, og ville godt nok også blive pænt muggen, hvis ik jeg ku få dem ordentlige!

Her købte vi en microbølgeoven, da vi flyttede sammen, fordi jeg ik ku leve uden popcorn x

Anmeld

2. maj 2014

JulieE

StineW79 skriver:

Årh elsker popcorn, og ville godt nok også blive pænt muggen, hvis ik jeg ku få dem ordentlige!

Her købte vi en microbølgeoven, da vi flyttede sammen, fordi jeg ik ku leve uden popcorn x

Jeg er også ret træt af, at popcornene ikke bliver gode 

Vi havde en Microbølgeovn, men den døde for 3-4 år siden og i vores lille lejlighedskøkken, fyldte den for meget til kun, at stå der for at lave popcorn i  

Håber der nogen herinde, der har nogle guldkorn 

Anmeld

4. maj 2014

Munder

JulieE skriver:

Jeg er også ret træt af, at popcornene ikke bliver gode 

Vi havde en Microbølgeovn, men den døde for 3-4 år siden og i vores lille lejlighedskøkken, fyldte den for meget til kun, at stå der for at lave popcorn i  

Håber der nogen herinde, der har nogle guldkorn 

Uha laver aldrig popcorn på andre måder end i god gammeldags gryde

Høj varme er fy!

Popcorn er en langsom process. Sæt olien over på ca. 5 (hvis komfuret går fra 1-10)

Læg et par korn i olien, når de popper hældes flere i. Du må endelig ikke skrue op for varmen. Ryste ryste og bum - de bedste popcorn er klar. Tålmodighed er en dyd

Anmeld

4. maj 2014

JulieE

Munder skriver:

Uha laver aldrig popcorn på andre måder end i god gammeldags gryde

Høj varme er fy!

Popcorn er en langsom process. Sæt olien over på ca. 5 (hvis komfuret går fra 1-10)

Læg et par korn i olien, når de popper hældes flere i. Du må endelig ikke skrue op for varmen. Ryste ryste og bum - de bedste popcorn er klar. Tålmodighed er en dyd

Fantastisk!!!! TAK!!! Jeg må prøve at lave dem efter den metode 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.