Dyrekort fra Bilka & Føtex giver allergi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.802 visninger
9 svar
7 synes godt om
2. maj 2014

MorDk

Se lige hvad jeg faldt over....

Ville lige dele da jeg ved mange af jeres unger samler på disse populære dyrebilleder/kort. 

http://www.bt.dk/danmark/populaere-dyrekort-fra-foetex-og-bilka-giver-boern-allergi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2014

stjernehimmel

MorDk skriver:

Se lige hvad jeg faldt over....

Ville lige dele da jeg ved mange af jeres unger samler på disse populære dyrebilleder/kort. 

http://www.bt.dk/danmark/populaere-dyrekort-fra-foetex-og-bilka-giver-boern-allergi

hmmmm ik heldig....

med hvad er det der gør de der speciel kort specielle

Anmeld

2. maj 2014

fo82

Jeg tænker lidt - hvis de vil finde noget så gør de det...

der er fortælles at kortene ligger inden for den tilladte værdi - så ser jeg ingen grund til hysteri...

lad børnene nyde kortene og lad dem have sjov med dem..

stik en finger i jorden og overvej om der ikke er andet der er mere værd at bruge krudt på ;-)

Anmeld

2. maj 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
fo82 skriver:

der er fortælles at kortene ligger inden for den tilladte værdi - så ser jeg ingen grund til hysteri...

stik en finger i jorden og overvej om der ikke er andet der er mere værd at bruge krudt på ;-)

Jeg kunne ikke være mere enig. Det er under den tilladte grænse og det står der også i artiklen.

Så ingen grund til, at det bliver blæst op!

Anmeld

5. maj 2014

MorDk

stjernehimmel skriver:

hmmmm ik heldig....

med hvad er det der gør de der speciel kort specielle

Noget med de dufter af dyret eller sådan noget?

Anmeld

5. maj 2014

MorDk

fo82 skriver:

Nej ingen grund til hysteri. Men hvis man i forvejen har børn der lider af eksem eller sart hud så er det måske ikke disse dyrekort de skal samle på. Ville bare dele.

Anmeld

5. maj 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Det er ikke alle kortene, men kun nogle af dem Så hvis man har barn med allergi eller er bange for det kan man jo tage de få kort væk Ud af 120 kort er det måske 1/5 del eller sådan noget der dufter, hvis ikke mindre  

Anmeld

5. maj 2014

MorDk

SANIE89 skriver:

Det er ikke alle kortene, men kun nogle af dem Så hvis man har barn med allergi eller er bange for det kan man jo tage de få kort væk Ud af 120 kort er det måske 1/5 del eller sådan noget der dufter, hvis ikke mindre  

Ja enig... 

Det er op til forældre hvad de vil gøre med de kort. 

Igen ville bare dele...

Anmeld

5. maj 2014

Laulund87

Jeg er hysterisk

Ej min datter kender slet ikke de kort for vi handler ikke ret meget de steder hvor man får dem, og det er jeg da glad for nu! Jeg delte den også på facebook i går.

Anmeld

5. maj 2014

anynom

Feeeed (misvisende) overskrift

Der står hvad kortene indeholder på pakkerne, så hvis man har børn med allergi har man nok kigget efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.