Erfaring med lykkepiller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej derude.

Jeg er blevet sygemeldt med stress og depression og har fået lykkepiller som jeg har taget i 2½ uge. Eneste bivirkning er at jeg er rigtig træt. Men jeg kan endnu ikke mærke en forskel i mit humør eller overskud. Hvor længe gik der for jer inden I kunne mærke forskel? 

Pillerne hedder Citalopram Orion 20 mg.

Håber på at nogen vil dele sin erfaring med mig, synes ventetiden er lang og hård lige nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Den fulde virkning indtræffer mellem 2-6 uger. Så der kan sagtens gå noget tid endnu, desværre! 

Jeg håber du snart ser en virkning! 

Anmeld

2. maj 2014

Mimic

Anonym skriver:

Hej derude.

Jeg er blevet sygemeldt med stress og depression og har fået lykkepiller som jeg har taget i 2½ uge. Eneste bivirkning er at jeg er rigtig træt. Men jeg kan endnu ikke mærke en forskel i mit humør eller overskud. Hvor længe gik der for jer inden I kunne mærke forskel? 

Håber på at nogen vil dele sin erfaring med mig, synes ventetiden er lang og hård lige nu...

Jeg fik Citalopram (dog 40 mg).

De første 2-3 uger var jeg afsindigt træt og yderst irritabel

Men efter 6 ugers tid, fik jeg den fulde effekt af dem og havde pludselig overskud som jeg ikke havde haft i længe.

Dog skal du huske at udtrappe langsomt og i samarbejde med din læge

god vind

Anmeld

2. maj 2014

M &.I

Anonym skriver:

Hej derude.

For mig dur ikke, jeg var vred, sur , hidsig, kan finde på at slå, skælde mit barn ud , da han var 14 mdr, til sidst fandt min mand ud at at piller slet ikke virker , jeg blev sådan ligesom Satan!!!

jeg droppede piller og var helt normal igen, og siden har jeg ikke være ondskabsfuld, kysser hverdag mit barn nu, og er mere tålmodig, men op og ned få jeg tit depression hvor jeg bare være ked af det, og tænker, træt dårlig humør.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.