Gravid uge 37 - meget mælk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
6 svar
3 synes godt om
2. maj 2014

Mor Christa

Hej piger.

jeg er 37+6 henne i dag, og har siden uge 7/8 kunne presse mælk ud af mine bryster - og siden uge ca 24 har der i ny og næ kommet et par dråber ud af sig selv. 

Jeg har altså ikke gjort noget , men i går aftes begyndte det pludseligt at blive ret meget - helt af sig selv.. Sov uden bh og i nat er der godt nok løbet en del ud og her til morgen var min dyne mere eller mindre våd oppe øverst .. 

Hvad betyder det, hvis det da betyder noget? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2014

Miss Church

Mor Christa skriver:

Hej piger.

jeg er 37+6 henne i dag, og har siden uge 7/8 kunne presse mælk ud af mine bryster - og siden uge ca 24 har der i ny og næ kommet et par dråber ud af sig selv. 

Jeg har altså ikke gjort noget , men i går aftes begyndte det pludseligt at blive ret meget - helt af sig selv.. Sov uden bh og i nat er der godt nok løbet en del ud og her til morgen var min dyne mere eller mindre våd oppe øverst .. 

Jeg tror bare det betyder at dine hormoner arbejder på højtryk Det væltede også ud af mig, nærmest fra uge 20. Tror det er meget individuelt hvor meget man oplever det og om man overhoved oplever det i løbet af graviditeten  

Anmeld

2. maj 2014

Mor Christa

Miss Church skriver:

Jeg tror bare det betyder at dine hormoner arbejder på højtryk Det væltede også ud af mig, nærmest fra uge 20. Tror det er meget individuelt hvor meget man oplever det og om man overhoved oplever det i løbet af graviditeten  

Ah okay - det var bare så underligt at det blev øget så voldsomt og så pludseligt! Håbede det kunne være et tegn på at der snart sker noget med min første løb det slet ikke under graviditeten!

tror du jeg skal gøre noget, eller bare lade det løbe?

Anmeld

2. maj 2014

Miss Church

Mor Christa skriver:

Ah okay - det var bare så underligt at det blev øget så voldsomt og så pludseligt! Håbede det kunne være et tegn på at der snart sker noget med min første løb det slet ikke under graviditeten!

tror du jeg skal gøre noget, eller bare lade det løbe?

Jeg ved ikke om det også kan være et tegn på at der snart sker noget. Det var det hvert fald ikke hos mig hehe

Jeg tror bare du skal lade det løbe. Jeg gik med ammeindlæg for ikke at blive våd i løbet af dagen og for ikke at smøre både dyne og madras ind om natten  

Anmeld

2. maj 2014

Joerg2

Mor Christa skriver:

Hej piger.

Det er helt normalt jeg gik med ammeindlæg fra midt maj, og jeg havde først termin sidst i juli. 

Anmeld

2. maj 2014

Kit

Helt normalt.

Det skete i min første graviditet og også her med nr 2. Ikke super belejligt, men kan klares med ammeindlæg og jeg tænker, at så er der gang i malkesystemet

Anmeld

2. maj 2014

M (:

Hej piger.

Det behøver ikke være et tegn og det er helt naturligt at man lækker i graviditeten.

Dog vil jeg bare lige gøre opmærksom på, at det "mælk" du lækker altså ikke er mælk, men bare et mælke-lignende sekret. Dette skyldes, at kroppen ikke begynder at producere rigtig mælk førend at moderkagen er født (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.