Ingen middagssøvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
6 svar
3 synes godt om
1. maj 2014

CamillaK1984

Jeg har en dreng på 8 uger som ikke har sovet efter middag de sidste 4 dage. Han sover måske kun ½ time og er så vågen indtil kl 22.00 om aftenen. Nogen der har nogle gode råd??? Han græder meget om aftenen, kan mærke og se på ham at han er træt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2014

Trekløver(:

CamillaK1984 skriver:

Jeg har en dreng på 8 uger som ikke har sovet efter middag de sidste 4 dage. Han sover måske kun ½ time og er så vågen indtil kl 22.00 om aftenen. Nogen der har nogle gode råd??? Han græder meget om aftenen, kan mærke og se på ham at han er træt...

Prøv at svøbe i et tyndt tæppe eller en tynd dyne og så vug frem og tilbage. Det hjalp på min datter. Hun har aldrig haft et godt sovehjerte.

Anmeld

2. maj 2014

L&V

Der er jo et tigerspring der omkring så det kan sagtens være det der driller. Det påvirker ofte søvn og appetit

Anmeld

2. maj 2014

Clisolka

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Der er jo et tigerspring der omkring så det kan sagtens være det der driller. Det påvirker ofte søvn og appetit

Det var min første tanke!  Puuuh det spring var ikke sjovt 

Anmeld

2. maj 2014

Victoria2013

Jeg tænker også tigerspring... kan tydeligt huske det fra min egen datter og hvor frustreret man var tilsidst, fordi hun bare ikke ville sove - og det var vildt svært at underholde sådan en lille én hele tiden og man nåede ingenting...

Jeg fik gået en masse ture med barnevognen dengang - for det fik hende til at slappe af og sove. Selvom det så kun var en halv time af gangen (hun havde en tendens til at vågne når barnevognen så stod stille igen), så var det da mere søvn end ingen søvn...

Anmeld

2. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ååh ja. Jeg husker klart og tydeligt min søn da han var 8 uger  Jeg vadede rundt med vognen hele eftermiddagen for at han skulle få bare en lille smule søvn. Og om aftenen fra ved 18 tiden brød helvede løs igen og det eneste der virkede var at sætte ham i en bæresele og gå rundt med ham i et par timer eller 3, til han sov så dybt at han kunne lægges i seng. Det gjorde min kæreste troligt hver aften i en uge eller 2. Pyyyyyh

Anmeld

2. maj 2014

CamillaK1984

Tigerspring!!! Det har jeg aldrig hørt om, men har nu læst mig lidt frem til det på nettet og så giver det hele mening.. Mange tak allesammen ��������

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.