Åh nej. Tyndt kort hår, som let fedter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg har et stort problem med hensyn til mit hår.

Det er VIRKELIG tyndt, som englehår, og fedter utroligt let! Jeg vasker mit hår hver morgen og aften ellers er det totalt klamt og fedtet. Jeg har prøvet at gå to dage uden hårvask, men det ligner jeg ikke har været i bad i en uge  Min frisør siger det er pga mit tynde hår.

Det ser også totalt dumt ud når det er oppe, fordi det er så tyndt, og sidder det nede bliver det hurtigt filtret og ødelagt.

Hvad gør i andre med tyndt hår? jeg kan simpelthen ikke klare mit fedtede og tynde hår mere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Det er VIRKELIG tyndt, som englehår, og fedter utroligt let! Jeg vasker mit hår hver morgen og aften ellers er det totalt klamt og fedtet. Jeg har prøvet at gå to dage uden hårvask, men det ligner jeg ikke har været i bad i en uge  Min frisør siger det er pga mit tynde hår.

Det ser også totalt dumt ud når det er oppe, fordi det er så tyndt, og sidder det nede bliver det hurtigt filtret og ødelagt.

Hvad gør i andre med tyndt hår? jeg kan simpelthen ikke klare mit fedtede og tynde hår mere 

Det lyder voldsomt med 2* hårvask pr dag. Kan du ikke nøjes med morgenbadet? Og så vil jeg anbefale sulfatfri shampoo, det har virkelig gjort mirakler for mit hår, vasker det kun hver 4. dag nu. Det kræver selvfølgelig tilvænning, men det er så skønt når det er sket. Gør det eventuelt i en ferie. 

Hvor langt er dit hår? Kan du lave en fransk fletning/indfletning hver aften inden sengetid? Det gør jeg for at undgå filtret hår og undgå hår der bliver fedtet af at sove mod ansigtet. 

Anmeld

1. maj 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg har det som dig, dog har min frisør altid rådet mig til kun at vaske håret en gang om dagen..

Nu skal jeg giftes om 5 uger og har derfor lader håret vokse, men normalt klipper jeg det i etager, skulderkort, og så putte jeg lidt i som får det til at fylde

Anmeld

1. maj 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Det lyder voldsomt med 2* hårvask pr dag. Kan du ikke nøjes med morgenbadet? Og så vil jeg anbefale sulfatfri shampoo, det har virkelig gjort mirakler for mit hår, vasker det kun hver 4. dag nu. Det kræver selvfølgelig tilvænning, men det er så skønt når det er sket. Gør det eventuelt i en ferie. 

Hvor langt er dit hår? Kan du lave en fransk fletning/indfletning hver aften inden sengetid? Det gør jeg for at undgå filtret hår og undgå hår der bliver fedtet af at sove mod ansigtet. 

Det er så tyndt at det smutter ud af en stram fletning.

Hvor kan det købes henne? 

Jeg lyver ikke når jeg siger at det er så fedtet det ligner jeg propper smør ind i det. Og om morgenen er det uglet og fedtet 

Anmeld

1. maj 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg har det som dig, dog har min frisør altid rådet mig til kun at vaske håret en gang om dagen..

Nu skal jeg giftes om 5 uger og har derfor lader håret vokse, men normalt klipper jeg det i etager, skulderkort, og så putte jeg lidt i som får det til at fylde

Må prøve at skære ned på hårvaskene.. 

Hvad bruger du til fylde? jeg synes alt jeg finder fedter i stedet fordi jeg netop har så tyndt hår.. 

Anmeld

1. maj 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg lyver ikke når jeg siger at det er så fedtet det ligner jeg propper smør ind i det. Og om morgenen er det uglet og fedtet 

Det kan f.eks købes på billigvoks.dk eller cocopanda.dk. bare søg på sulfatfri shampoo. Bruger du styling produkter? Hvis du gør, skal de nok tjekkes efter i sømmene. Se om der er silicone i, det giver virkelig fedtet

hår

Anmeld

1. maj 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Må prøve at skære ned på hårvaskene.. 

Hvad bruger du til fylde? jeg synes alt jeg finder fedter i stedet fordi jeg netop har så tyndt hår.. 

Det synes jeg du skal, da alt den vask heller ikke er sundt for håret..

Normalt bruger jeg en stylingsvoks som min kæreste køber hos frisøren, da den ikke fedter, undgår skum og bruger kun hårspray ved festlige lejligheder. Og kan anbefale got2b produkter

Anmeld

1. maj 2014

ano14316

Anonym skriver:

Har du prøvet tør shampoo? For at skære lidt ned..

Matas' volumespray har en anti fedtende effekt og giver fylde.. Den er ret effektiv synes jeg..

Jeg har også totalt fe hår.. og så er det oven i købet mega ødelagt i spidserne...

Men bruger Dennis Knudsen volume shampoo og balsam og hvis det stadig er svært at rede igennem bruger jeg en spray også fra Dennis Knudsen..

Anmeld

1. maj 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Shampoo fjerner de naturlige olier i hårbunden. Det gør kroppen producerer mere olie for at kompensere. Så du skal skære markant ned på hårvaskene. Det vil være forfærdeligt i en periode indtil din krop ikke overlkompenserer, men det bliver bedre. Sæt dit hår op og brug tørshampoo, når det bliver uudholdeligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.