Frisure dreng ca 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.467 visninger
9 svar
4 synes godt om
1. maj 2014

TbCp

Hvordan ser jeres ungers hår ud?

det er mest drengefrisure jeg leder efter.

min dreng er knap 2,5 år og indtil nu har jeg klippet ham kort i siderne og lidt længere i toppen, men kunne godt tænke mig lidt inspiration til en anden frisure til ham.

så hvis i har lyst til at dele billeder af jeres drenges hår, så siger jeg tak :-)

og så opretter jeg lige en med min datter også :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2014

twinny

Kort trimmet om sommeren.  De sveder nemlig helt vildt i nakken og ved ørerne.  

Andre årstider. Længere i toppen til. 

Anmeld

1. maj 2014

TbCp

twinny skriver:

Kort trimmet om sommeren.  De sveder nemlig helt vildt i nakken og ved ørerne.  

Andre årstider. Længere i toppen til. 

Frisuren på det første billeder er som jeg normalt klipper ham, en rigtig frisk drengefrisure synes jeg!

Anmeld

1. maj 2014

Pikku Myy

TbCp skriver:

min dreng er knap 2,5 år og indtil nu har jeg klippet ham kort i siderne og lidt længere i toppen, men kunne godt tænke mig lidt inspiration til en anden frisure til ham.

så hvis i har lyst til at dele billeder af jeres drenges hår, så siger jeg tak :-)

Vi klipper også kort i siderne og langt på toppen, men nok lidt mere "ekstremt". I princippet har han faktisk en semikort hanekam. Den står bare ikke op, men ligger ned i panden som pandehår. Giver det mening?

Da han var yngre gik den helt ned i nakken, men nu er nakken kort.

Anmeld

1. maj 2014

Mum33

Åh - jo længere jo bedre  Ej selvfølgelig skal de ikke være langhårede, men elsker at de har lidt mere end den klassiske "helt kort". Min søn har lidt længde på og så har han lidt krøl i det, så han ligner en rigtig troldunge  Elsker hans hår

Anmeld

1. maj 2014

Dr. House

TbCp skriver:

Min søn er 10 mm kort lige nu. I vinterperioden er han max 12 mm. 

Anmeld

1. maj 2014

TbCp

Abemor skriver:

Åh - jo længere jo bedre  Ej selvfølgelig skal de ikke være langhårede, men elsker at de har lidt mere end den klassiske "helt kort". Min søn har lidt længde på og så har han lidt krøl i det, så han ligner en rigtig troldunge  Elsker hans hår

Jamen det er også lidt det jeg er ude i, men ved ikke helt hvor jeg skal "starte"

Anmeld

1. maj 2014

lineog4

Mine har lidt længere hår, nogen gange for langt som lige nu fordi vi ikke kommer til frisøren

Men her er lidt forskellige billeder - og kort bliver de ikke så længe jeg får lov at bestemme.

1. liam da han stadig havde krøller

2. liam da det var for langt

3. liam med den længde det burde være

4. linus når jeg lige har klipper ham (er fra sidste år)

Anmeld

1. maj 2014

TbCp

lineog4 skriver:

Mine har lidt længere hår, nogen gange for langt som lige nu fordi vi ikke kommer til frisøren

Men her er lidt forskellige billeder - og kort bliver de ikke så længe jeg får lov at bestemme.

1. liam da han stadig havde krøller

2. liam da det var for langt

3. liam med den længde det burde være

4. linus når jeg lige har klipper ham (er fra sidste år)

Århhh de er skønne!

tvivler dog på at faderen herhjemme ville lade ham gå ret længe med så langt hår 

Anmeld

1. maj 2014

lineog4

TbCp skriver:

Århhh de er skønne!

tvivler dog på at faderen herhjemme ville lade ham gå ret længe med så langt hår 

Her er det farmand der bliver sur når jeg har haft dem til frisør og der er røget for meget af lokkerne....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.