Valg af baby dyne-/pudesæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.676 visninger
4 svar
1 synes godt om
1. maj 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Hej alle babybrugere

Nu er jeg efterhånden ved at være så langt i min graviditet, at jeg er begyndt at spekulere på, hvilken dyne og pude jeg skal købe til vores datter. Men er godt nok meget i tvivl. (Jeg ved godt, at baby de første på måneder ikke må bruge hovedpude, så er egentligt mest interesseret i dyner.)

Jeg aner ikke, hvad det er, jeg skal kigge efter. 

Så håber der er en/flere venlige sjæle herinde, som evt. kan hjælpe?! 

Hvad kiggede i selv efter, da i skulle købe dyne til jeres barn? Kom gerne med positive og negative ting ved de forskellige dyner. 

Jeg er selv lige faldet over denne:

My baby dyne-/pudesæt

Men aner som sagt ikke om det er godt eller skidt. Så hvis nogen kender den, så kom gerne med for/imod. 

God aften derude 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2014

Masig

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Hej alle babybrugere

Nu er jeg efterhånden ved at være så langt i min graviditet, at jeg er begyndt at spekulere på, hvilken dyne og pude jeg skal købe til vores datter. Men er godt nok meget i tvivl. (Jeg ved godt, at baby de første på måneder ikke må bruge hovedpude, så er egentligt mest interesseret i dyner.)

Hvad kiggede i selv efter, da i skulle købe dyne til jeres barn? Kom gerne med positive og negative ting ved de forskellige dyner. 

My baby dyne-/pudesæt

Men aner som sagt ikke om det er godt eller skidt. Så hvis nogen kender den, så kom gerne med for/imod. 

God aften derude 

Der fulgte vist dyne og pude med, da vi mine forældre købte tremmesengen.... Vil lige sige at vores dreng bruger stadig ikke pude og han bliver 2 år om lidt under 3 mdr... Så medmindre den følger med, behøver du ikke spekulere på det endnu....

Hvis jeg skulle vælge babydyne nu, ville jeg nok vælge en allergi venlig dyne som kan regulere varme/kulde, så baby ikke enten fryser eller sveder for meget...

Anmeld

1. maj 2014

MHB

Vi havde en babydyne fra ønskebørn. Den kostede vist normalt 6-700 kr men var på halv pris da vi købte den! Vi har været fint tilfredse! Mht. Til pude kan jeg ikke komme med nogle inputs da vi ikke har nogen pude til vores søn og har klaret os fint uden! 

Tag ud og mørk på dynerne og se hvad i synes! Jeg tror snart alle dyner til baby er allergivenlige men det ville for mig i hvert fald være vigtigt 

Anmeld

1. maj 2014

Aabye

Hej alle babybrugere

My baby dyne-/pudesæt

God aften derude 

Sådan en som mig har totalt undgået ALT med dun og fjer i.. Men jeg er også sindsyg allergisk over for skidtet, så jeg slår ud bare jeg røre ved sådan en dyne i 30 sekunder..

Vi har derfor brugt fiber dyner til begge vores som vi egentlig var rigtig glade for.. Lige indtil jeg faldt over nogle uld dyner.. Nøøøøøj hvor er de lækre.. Overvejer meget kraftigt at anskaffe uld dyner til både mig selv og kæresten..

Ulden regulere temperaturen hos baby, så baby kommer ikke til at over ophede under dynen... Heller ikke selvom dynen bliver brugt i sommer månederne

Anmeld

1. maj 2014

liten-mamma

Hej alle babybrugere

My baby dyne-/pudesæt

God aften derude 

Da min datter brugte baby dyne havde hun en allergi venlig én fra jysk til 299,- Den hedder Høie Allergo. 

Har været rigtig glad for den og hun har den samme, bare i junior version til 499,- ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.