hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. maj 2014

Trinebaby

sidder og kigger om vi kan få lidt tilskud til når valdemar starter i dagpleje men så står der driftsudgift og takst hvad er det og hvor finder jeg det har kigget efter det men finder intet bor i kalundborg kommune håber nogen ved det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2014

AnthonsMor

Trinebaby skriver:

sidder og kigger om vi kan få lidt tilskud til når valdemar starter i dagpleje men så står der driftsudgift og takst hvad er det og hvor finder jeg det har kigget efter det men finder intet bor i kalundborg kommune håber nogen ved det

Du skal bare kigge efter hvad egenbetalingen ligger på

Det står helt ude til højre

Anmeld

1. maj 2014

Trinebaby

AnthonsMor skriver:

Du skal bare kigge efter hvad egenbetalingen ligger på

Det står helt ude til højre

altså har fundet et sted der står dagpleje ca de der 2400 og hva gør jeg så hihi

Anmeld

1. maj 2014

AnthonsMor

Trinebaby skriver:

altså har fundet et sted der står dagpleje ca de der 2400 og hva gør jeg så hihi

På min kommunes pladsanvisning kan man selv regne det ud på hjemmesiden, men det kan jeg da se, at I ikke kan i Kalundborg..

Så prøv at tage kontakt til dem i morgen

Anmeld

1. maj 2014

Trinebaby

AnthonsMor skriver:

På min kommunes pladsanvisning kan man selv regne det ud på hjemmesiden, men det kan jeg da se, at I ikke kan i Kalundborg..

Så prøv at tage kontakt til dem i morgen

okay må jeg prøve for går man ind under beregn så står der jeg skal udfylde uddrifsgift og takst men ved ikk hvad de betyder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.