Første scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
11 svar
2 synes godt om
1. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg kom lidt i tvivl om hvordan første scanning NF foregår. Er det på maven eller indvendigt? Så et program hvor de sagde at man så tidlig ikke kunne scanne på maven....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2014

LinLin

Jeg er blevet scannet udvendigt fra uge 7.
Men har hørt om enkelte der er scannet indvendigt til nf....

Anmeld

1. maj 2014

Nadia1991

Jeg var til NF i uge 11 og der scanner de ude på maven. Fik lavet en tidlig scanning også i uge 7-8 hvor den var indvendig. Tror det mest 'normale' er at blive scannet på maven til nf

Anmeld

1. maj 2014

Mor til F

Jeg blev scannet indvendigt 6+5 og 8+6.. Det var ikke slemt. 

Ved NF, hvor jeg var 13+0, blev jeg scannet uden på maven  

Anmeld

1. maj 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg kom lidt i tvivl om hvordan første scanning NF foregår. Er det på maven eller indvendigt? Så et program hvor de sagde at man så tidlig ikke kunne scanne på maven....

Det foregår udenpå maven

Kender ikke nogen der har fået det gjort indvendigt, men har dog hørt, at det kan forekomme

Anmeld

1. maj 2014

Monski

Anonym skriver:

Jeg er kun blevet scannet udvendigt, 2*nf 2*md og en tryghedsscanning i uge 9

Anmeld

1. maj 2014

mogms

AnthonsMor skriver:

Det foregår udenpå maven

Kender ikke nogen der har fået det gjort indvendigt, men har dog hørt, at det kan forekomme

er det ikke nemmest at gøre det indvendig hvis man har øhhh noget extra polstring udvendig. 

Anmeld

1. maj 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Jeg var 12+6 og der scannede de udvendigt 

Da jeg var til en tidlig scanning 10+2 blev jeg også scannet udvendigt 

Anmeld

1. maj 2014

FrkGranger

mogms skriver:

er det ikke nemmest at gøre det indvendig hvis man har øhhh noget extra polstring udvendig. 

Altså jeg har ca +20 kg ekstra polstring uden på, og blev til 2*nf, da jeg var 11+3 og 12+3 scannet udvendigt

Anmeld

1. maj 2014

Fumbo

mogms skriver:

Jeg er kun blevet skannet udenpå og helt uden problemer og jeg har lidt for mange kg på sidebenene og oveni det ligger hun bag moderkagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.