Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kom lidt i tvivl om hvordan første scanning NF foregår. Er det på maven eller indvendigt? Så et program hvor de sagde at man så tidlig ikke kunne scanne på maven....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg var til NF i uge 11 og der scanner de ude på maven. Fik lavet en tidlig scanning også i uge 7-8 hvor den var indvendig. Tror det mest 'normale' er at blive scannet på maven til nf
Jeg blev scannet indvendigt 6+5 og 8+6.. Det var ikke slemt.
Ved NF, hvor jeg var 13+0, blev jeg scannet uden på maven
Anonym skriver: Jeg kom lidt i tvivl om hvordan første scanning NF foregår. Er det på maven eller indvendigt? Så et program hvor de sagde at man så tidlig ikke kunne scanne på maven....
Det foregår udenpå maven
Kender ikke nogen der har fået det gjort indvendigt, men har dog hørt, at det kan forekomme
AnthonsMor skriver: Det foregår udenpå maven Kender ikke nogen der har fået det gjort indvendigt, men har dog hørt, at det kan forekomme
er det ikke nemmest at gøre det indvendig hvis man har øhhh noget extra polstring udvendig.
Jeg var 12+6 og der scannede de udvendigt
Da jeg var til en tidlig scanning 10+2 blev jeg også scannet udvendigt
mogms skriver: er det ikke nemmest at gøre det indvendig hvis man har øhhh noget extra polstring udvendig.
Altså jeg har ca +20 kg ekstra polstring uden på, og blev til 2*nf, da jeg var 11+3 og 12+3 scannet udvendigt
Jeg er kun blevet skannet udenpå og helt uden problemer og jeg har lidt for mange kg på sidebenene og oveni det ligger hun bag moderkagen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128