Hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
3 svar
1 synes godt om
1. maj 2014

Drømmen <3

Håber nogen af jer der kan fortælle mig hvad det kan være, jeg er første gangs gravid og er i uge 32.. Siden igår aftes har jeg haft ondt i i højre side af maven neders og på lænden. Det gør nas har ik sovet og var os ved vagtlægen det var ik blærebetændelse. Det føles som om det kommer fra min æggestok. Men baby ligger også hele tiden op af den side. Så ved ik om det kan være ham der presser årrh det bekymre mig.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2014

Jupiter

Drømmen <3 skriver:

Håber nogen af jer der kan fortælle mig hvad det kan være, jeg er første gangs gravid og er i uge 32.. Siden igår aftes har jeg haft ondt i i højre side af maven neders og på lænden. Det gør nas har ik sovet og var os ved vagtlægen det var ik blærebetændelse. Det føles som om det kommer fra min æggestok. Men baby ligger også hele tiden op af den side. Så ved ik om det kan være ham der presser årrh det bekymre mig.. 

Jeg synes det lyder som baby der ligger og trykker på noget der generer dig 

Anmeld

1. maj 2014

Drømmen <3

Slet ik andre der kender det?  

Anmeld

1. maj 2014

Fine_007

Drømmen <3 skriver:

Slet ik andre der kender det?  

Jeg synes, at du skal give fødegangen/jordemoderen et kald, hvis du er bekymret.. det måtte jeg selv benytte mig af et par gange under min graviditet, og de har kun været søde og forstående at tale med.

Jeg fik personligt først ondt i lænden, da fødslen var nær og under veerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.