Det klør, men det er ikke svamp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.421 visninger
21 svar
4 synes godt om
30. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i 9. uge og har ret meget kløe forneden.

Jeg har været ved lægen til 8 ugers undersøgelsen, men der var ikke noget at se.

Hvad søren kan det være?

Og har I nogle gode råd til at "behandle" det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2014

JGeo

Har du skiftet vaskepulver, eller skyllemiddel for nyligt?
Måske det kan være sådan noget?

Anmeld

30. april 2014

Anonym trådstarter

JGeo skriver:

Har du skiftet vaskepulver, eller skyllemiddel for nyligt?
Måske det kan være sådan noget?

Overhovedet ikke 

Jeg har tænkt over det, og jeg har ikke så meget som skiftet håndsæbe siden den her kløe begyndte 

Anmeld

30. april 2014

mpr

Anonym skriver:

Jeg er gravid i 9. uge og har ret meget kløe forneden.

Jeg har været ved lægen til 8 ugers undersøgelsen, men der var ikke noget at se.

Hvad søren kan det være?

Og har I nogle gode råd til at "behandle" det? 

Har samme problem, er dog ikke gravid men har kløe engang imellem på trods af ingen svamp Bruger dog canesten cream som normalt bliver brugt til svampeinfektion, men det er kløestillende og efter at have smurt det på har jeg ingen kløe i lang tid

Anmeld

30. april 2014

Anonym trådstarter

Chel92 skriver:

Har samme problem, er dog ikke gravid men har kløe engang imellem på trods af ingen svamp Bruger dog canesten cream som normalt bliver brugt til svampeinfektion, men det er kløestillende og efter at have smurt det på har jeg ingen kløe i lang tid

Kan man godt bruge det selvom man ikke har/aldrig har haft svamp?

Er det gennem lægen på recept eller bare på apoteket?

Anmeld

30. april 2014

mpr

Anonym skriver:

Kan man godt bruge det selvom man ikke har/aldrig har haft svamp?

Er det gennem lægen på recept eller bare på apoteket?

Det tror jeg sagtens man kan som sagt jeg har ikke svamp og det har aldrig virket de gange jeg har haft svamp men når det bare er kløe så plejer det at virke, og det er noget du bare kan få i håndkøb og man må godt bruge det selvom man er gravid

Anmeld

30. april 2014

Anonym trådstarter

Chel92 skriver:

Det tror jeg sagtens man kan som sagt jeg har ikke svamp og det har aldrig virket de gange jeg har haft svamp men når det bare er kløe så plejer det at virke, og det er noget du bare kan få i håndkøb og man må godt bruge det selvom man er gravid

Det må være det jeg skal prøve så 

Anmeld

30. april 2014

termin130814

Prøv at skifte alt din sæbe og vaskepulver ud til parfumefri. Jeg har udviklet parfumeallergi under min graviditet - og har fået at vide at det ikke er usædvanligt. Min kløe er stoppet helt efter at jeg har brugt parfumefri i noget tid nu.  

Anmeld

30. april 2014

aarhusmor

Det kan også skyldes tørhed

Anmeld

30. april 2014

Anonym trådstarter

termin130814 skriver:

Prøv at skifte alt din sæbe og vaskepulver ud til parfumefri. Jeg har udviklet parfumeallergi under min graviditet - og har fået at vide at det ikke er usædvanligt. Min kløe er stoppet helt efter at jeg har brugt parfumefri i noget tid nu.  

Alt hvad vi bruger herhjemme er parfumefrit i forvejen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.