Er en kommunal dp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
18 svar
3 synes godt om
30. april 2014

AnnaK89

Forud eller bagud-betalt?

Carolina skal i en ny dp i morgen, men vi har ikke fået noget kontonummer eller at vide hvad og hvornår vi skal betale?
Vi snakker fra maj måned, skal vi så overfører penge idag eller først sidst maj?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2014

Lucky05

AnnaKJ skriver:

Carolina skal i en ny dp i morgen, men vi har ikke fået noget kontonummer eller at vide hvad og hvornår vi skal betale?
Vi snakker fra maj måned, skal vi så overfører penge idag eller først sidst maj?

Er det ikke samme kontonummer?  

men kommunal skal i vel ikke betale direkte til. Det er kun til private mener jeg. Så vil mene det er samme som gør, medmindre i er flyttet kommune. 

Anmeld

30. april 2014

AnnaK89

Lucky05 skriver:

Er det ikke samme kontonummer?  

men kommunal skal i vel ikke betale direkte til. Det er kun til private mener jeg. Så vil mene det er samme som gør, medmindre i er flyttet kommune. 

Hun er flyttet fra en privat dp til en kommunal - så er lidt på bar bund

Anmeld

30. april 2014

Kay

Mener de er bagud betalt direkte til kommunen... men de fleste kommuner i dag sender girokortet digitalt

Anmeld

30. april 2014

AnnaK89

Kay skriver:

Mener de er bagud betalt direkte til kommunen... men de fleste kommuner i dag sender girokortet digitalt

Okay, dvs. at jeg skal tjekke e-boks og hvis de er bagud betalt så skal vi ikke betale noget før sidste i maj?

Anmeld

30. april 2014

Kay

AnnaKJ skriver:

Okay, dvs. at jeg skal tjekke e-boks og hvis de er bagud betalt så skal vi ikke betale noget før sidste i maj?

Lige netop

Anmeld

30. april 2014

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
AnnaKJ skriver:

Vi benytter kommunal dp. Her er det forudbetalt og skal betales senest den 7-10 i måneden

Anmeld

30. april 2014

AnnaK89

Kay skriver:

Lige netop

Har lige tjekket e-boks og der er intet girokort.

Anmeld

30. april 2014

AnnaK89

Dut-ugle skriver:

Vi benytter kommunal dp. Her er det forudbetalt og skal betales senest den 7-10 i måneden

Får i digitalt girokort?
Har nemlig lige tjekket e-boks og der var intet.

Anmeld

30. april 2014

Kay

AnnaKJ skriver:

Har lige tjekket e-boks og der er intet girokort.

Så er den måske bagud betalt det er den i vores kommune

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.